Auteur Topic: Swissphone Res.Q FLEX P2000 programmeren  (gelezen 2163 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Peerke

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 30
Swissphone Res.Q FLEX P2000 programmeren
« Gepost op: 16 juli 2020, 19:24:55 »
Beste forumleden,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Swissphone Res.Q FLEX P2000 pager. Momenteel ben ik bezig de pager volledig naar mijn wens te programmeren en dit lukt aardig. Echter zijn er nog genoeg punten die me niet geheel duidelijk zijn maar wellicht kunnen jullie me helpen de in en outs van deze pager te leren kennen.

Als je nu naar "addresses" gaat dan kom je de kolom "CM" charger tegen. Hier heb je drie keuze mogelijkheden, namelijk een groen vinkje, een rood kruisje of het speaker symbooltje. Kan iemand me vertellen wat hiervan de bedoeling is?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Peerke

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Swissphone Res.Q FLEX P2000 programmeren
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2020, 19:41:51 »
Er zit best een goede helpmanual in de software. Daar kan je veel antwoorden vinden. Heb je daar al gekeken?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Swissphone Res.Q FLEX P2000 programmeren
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2020, 19:47:28 »
Beste forumleden,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Swissphone Res.Q FLEX P2000 pager. Momenteel ben ik bezig de pager volledig naar mijn wens te programmeren en dit lukt aardig. Echter zijn er nog genoeg punten die me niet geheel duidelijk zijn maar wellicht kunnen jullie me helpen de in en outs van deze pager te leren kennen.

Als je nu naar "addresses" gaat dan kom je de kolom "CM" charger tegen. Hier heb je drie keuze mogelijkheden, namelijk een groen vinkje, een rood kruisje of het speaker symbooltje. Kan iemand me vertellen wat hiervan de bedoeling is?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Peerke

Charger Mask, uitleg in de software.
Moet ie wel/niet trillen in oplader.

Offline Peerke

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 30
Re: Swissphone Res.Q FLEX P2000 programmeren
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2020, 20:01:17 »
Bedankt voor jullie reactie. ik zal de manual eens doornemen dan wordt eea wel duidelijk.