Auteur Topic: programmeer software pager bravo802  (gelezen 3774 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

aanbod

  • Gast
programmeer software pager bravo802
« Gepost op: 22 oktober 2005, 09:45:23 »
Sinds kort heb ik de beschikking over een bravo802 pager. De software die er bij zit heb ik geinstalleerd en op de juiste wijze de boel in de pager geplaatst.  Nu wil het zo zijn dat wat ik in de software BR802 Flex programmer versie 1.08 achter de capcodes een naam kunt invullen bijvoorbeeld SoVD cluster 7. Alleen bij een melding zie ik dit niet verschijnen in het beeldschermpje van de pager.

Verder heb ik de instelling Cycle op 4 en Type op Group staan

Heb ik wat verkeerd gedaan????

Leen Ansems

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2005, 11:15:09 »
Heb je voor de vraag te stellen al eens rustig op dit forum gekeken naar onderwerpen over deze pager? Waarschijnlijk niet. Ik denk dat je altijd de tekst in het scherm krijgt die je gezet hebt bij capcode 2. Dat is een firmwarefout waarover heel veel over geschreven is. Maak gebruik van de zoekfunctie boven in het scherm. Tik b.v. in:" bravo 802" of "capcode 2". Je komt dan vanzelf de vragen en oplossingen tegen.
Groeten,
Leen

aanbod

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2005, 12:01:20 »
Ik had al wel rond gekeken maar waarschijndelijk met de verkeerde zoekwoorden. Maar bedankt voor de reactie

aanbod

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2005, 12:37:45 »
Kan iemand mij toch nog op weg helpen. Ik heb me suf gezocht en nagelezen maar niet een duidelijk antwoord gevonden.

Het enige wat ik gevonden heb dat je ook met de software van de bravo800 de 802 kan programmeren zijn hier dan ook voordelen of nadelen aan.  En welke versie software gebruik je dan.

Wie o wie kan mij een antwoord geven.

Leen Ansems

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2005, 14:12:35 »
Ik heb het volgende voor je gevonden over dit onderwerp op deze link:
forum/viewtopic.php?t=5715&highlight=group
Ik heb zelf niet de Bravo 800 of 802, maar elders op dit forum is geschreven dat je gebruik moet maken van de software die hoort bij je toestel. Doe je dat niet, dan kom je in de problemen. In de vragen en antwoorden bij de link zijn ook screendumps aanwezig zodat je kan vergelijken. We komen wel uit je probleem. Je neemt tenminste nog de moeite om zelf te zoeken. Jammer genoeg doet niet iedereen dat.
Eigenlijk zouden we op dit forum een soort F.A.Q. moeten hebben van de type toestellen, de vragen erover en de oplossingen.
Laat ons weten of je nu verder kan.

Groeten,
Leen

aanbod

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2005, 14:57:47 »
Nogmaals bedankt voor de linken. Uit alles blijkt dat ik er mee moet leven zolang er geen nieuwe software is. Is er een meldpunt waar ik deze klacht kan deponeren om zodoende (hopelijk) nieuwe software kan afdwingen.  Al moet ik zeggen dat de fabriek (importeur) niet eerder wat aan gaat doen als er massaal (een klacht of 2500) binnen is gekomen.  Maar ergens moeten we toch beginnen, niet waar.

Jammer dat ik dit niet van te voren wist. Dan was toch een jupiter pro een mogelijkheid geweest.

groetjes Andre

Leen Ansems

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2005, 15:28:22 »
Andre: stuur me een email. Leg ik het verder uit.

Groet,
Leen

aanbod

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2005, 15:41:26 »
De link die jij mij hebt gegeven staat mijn antwoord al in. Er blijkt niets aan te doen ten zij er nieuwe firmware komt. Ik kan het probleem wel e-mailen. Maar onderstaande link heeft exact hetzelfde probleem. Uiteindeliijk diverse oplossingen aangeboden maar dat biedt geen soelaas. (inmiddels zelf ook geprobeerd) De softwaremaker/importeur dient op de hoogte te worden gebracht. Zodat deze de juiste actie kan ondernemen. Maar wie is die importeur????

forum/viewtopic.php?t=5715&highlight=group

Groetjes en bedankt voor de moeite die je voor mij hebt ondernemen of gaat ondernemen.

Leen Ansems

  • Gast
Re: programmeer software pager bravo802
« Reactie #8 Gepost op: 22 oktober 2005, 21:22:41 »
Sorry voor het wachten op antwoord, maar ik was enige uren verhinderd.
Ik stuur je een PB.
Groeten,
Leen