Auteur Topic: TrunkView: MPT1327 zien en horen.  (gelezen 46377 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Arle

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1214
Re: TrunkView: MPT1327 zien en horen.
« Reactie #150 Gepost op: 15 januari 2008, 21:05:05 »
Verrek, natuurlijk! Blijkbaar moest ik het even lezen voordat ik het snapte! Maar het is logisch.
Ik was vanochtend ook even met Smartnet bezig en ik denk dat ik het e.e.a. door elkaar haalde. Bedankt G.J.!
Met vriendelijke groet,
Arlé


Offline jeffrey1200

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 255
Re: TrunkView: MPT1327 zien en horen.
« Reactie #151 Gepost op: 8 februari 2008, 14:52:48 »
Ik ben op dit moment bezig om een programma te schrijven met samenwerking mijn website om een pagina te maken waar je toezichthouders kan luisteren. Mijn idee was om eerst een programma te programmeren die het logbestand vanuit het mapje "Log" leest en die dan het logbestand uitleest naar de 2 hoofdzakelijke functies:

Go To Channel - Voice          | (022)  Org: Stadstoezicht Meldkamer 2  Tar: Stadstoezicht 506 Kaatstraat

en de
Short data message:

18:19 -      | Message (MPT1343 ASCII format) |


Deze 2 functies in tekst zullen dan beide worden upgeload naar mijn website.


Hij zal dan ook de ingelogde gebruikers en Traffic Analyser image uploaden zodat je ook de statistieken van trunkview mee kan kijken.

Als er dan een voice gesprek binnenkomt zal hij de Wav file ook uploaden en deze zal ook vanuit het logbestand naar mijn website upgeload worden en deze zal dan ook gelijk afspelen op de website.

Dit idee kwam eigelijk aan die online P2000 berichten, maar dan nu dat je meer het gevoel krijgt alsof je ook in netwerk zit waarmee je alles kan monitoren.

Ik hoop dat er wel vraag naar is met het project waar ik me vanaf nu mee ga bezig houden. Ik hoor graag opmerkingen/reacties.

Jeffrey
Afluisteren wat niet voor je oren bedoeld is

2x UBC 780XLT | Zendamateur

Gert Jan

  • Gast
Re: TrunkView: MPT1327 zien en horen.
« Reactie #152 Gepost op: 8 februari 2008, 19:03:55 »
Ik hoop voor je dat je een goede advocaat hebt, Entropia is hier absoluut niet van gediend en zal zeker juridische stappen ondernemen.

Offline jeffrey1200

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 255
Re: TrunkView: MPT1327 zien en horen.
« Reactie #153 Gepost op: 8 februari 2008, 19:58:54 »
Nee, P2000 was geen heibel over het online zetten? Ik heb op mijn website jeffreyjansen.nl al een dump van gesprekken erop staan.
Afluisteren wat niet voor je oren bedoeld is

2x UBC 780XLT | Zendamateur

Gert Jan

  • Gast
Re: TrunkView: MPT1327 zien en horen.
« Reactie #154 Gepost op: 9 februari 2008, 01:09:21 »
Citaat van: "jeffrey1200"
Nee, P2000 was geen heibel over het online zetten? Ik heb op mijn website jeffreyjansen.nl al een dump van gesprekken erop staan.

P2000 online zetten is niet slim en daarom is een heleboel info van P2000 afgehaald, Entropia is een commercieel bedrijf en in België hebben ze hele andere humor als het over online zetten van gegevens van hun klanten gaat.
Handig dat je die url hier post, komt vast helemaal goed ;)

Offline Erik

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2460
Re: TrunkView: MPT1327 zien en horen.
« Reactie #155 Gepost op: 12 februari 2008, 18:01:29 »
Wie kan aangeven hoe je TV precies moet instellen bij gebruik van een Icom R-1500?
ik krijg het niet werkende.