Auteur Topic: Vraagje ivm Cobian Backup 8  (gelezen 2141 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Vraagje ivm Cobian Backup 8
« Gepost op: 26 februari 2008, 15:43:53 »
Beste,

Elke dag laat ik via het programma cobian een backup maken van mijn pc (voornamelijk van mijn PDW file). In deze PDW file zit een mapje met wavfiles met daarin dus de geluidbestanden (.wav). Cobian maakt van alles een back-up enkel van mijn geluidsbestanden (wav.) niet. Is dit een instelling in cobian (die ik tot nu toe niet heb gevonden) of gaat dit gewoonweg niet met cobian?

MVG Jos

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Vraagje ivm Cobian Backup 8
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2008, 17:45:10 »
Citaat van: "Jos"
Elke dag laat ik via het programma cobian een backup maken van mijn pc (voornamelijk van mijn PDW file). In deze PDW file zit een mapje met wavfiles met daarin dus de geluidbestanden (.wav). Cobian maakt van alles een back-up enkel van mijn geluidsbestanden (wav.) niet. Is dit een instelling in cobian (die ik tot nu toe niet heb gevonden) of gaat dit gewoonweg niet met cobian?

Volgens mij kun je bij het instellen van je backup aangeven of submappen moeten worden meegekopieerd of niet. Ik gebruik hier versie 6 en op het eerste tabblad van een taak kun je submappen aan of uitvinken.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Vraagje ivm Cobian Backup 8
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2008, 18:06:05 »
Geen resultaat als ik de functie submappen (onderliggende mappen) aanvink of afvink

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4914
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Vraagje ivm Cobian Backup 8
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2008, 18:28:46 »
Citaat van: "Jos"
Geen resultaat als ik de functie submappen (onderliggende mappen) aanvink of afvink

Uit de Helpfile:

Q: Why does the program fail to backup some files?
A: Windows and some other programs may open some files with exclusive share access. In this case the backup program (and any other program) will fail while trying to copy this file. Solution: close the program that is using the file you are trying to backup.