Auteur Topic: instellingen voor opname alexis  (gelezen 2725 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

matse

  • Gast
instellingen voor opname alexis
« Gepost op: 4 augustus 2004, 14:59:12 »
ik ben er nu dus achter zolang alexis aan staat kan ik niet met een ander programma opnemen. ik gebruik het programma alexis en daar kan je mee opnemen maar hoe start je hem automatisch wie kan mij helpen met het kleine stukje namelijk het opnemen van gesprekken

Richard Deneke

  • Gast
Alexis recorder
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2004, 14:14:21 »
Martijn,
Ga naar 'options' , 'DSP'. Zorg dat 'data signals' en 'silence' aangevinkt zijn. Tevens zorg dat de recorder geactiveerd is (recorder window). Indien je de rode recordknop indrukt worden alle gesprekken automatisch opgenomen. Dus in principe wordt nu alleen gesproken woord opgenomen. Als je de opnames wilt terugluisteren druk dan stop in. Een file van de opnames wordt dan automatisch aangemaakt.
Je kunt ook 'start audio recorder' aanvinken bij  5tvo-codes naar keuze in een database 5tvo.  Zonder dat de opnameknop van de recorder is ingedrukt worden nu de gesprekken opgenomen als betreffende 5tvo-codes worden ontvangen.

Succes,
Richard.

matse

  • Gast
Re: instellingen voor opname alexis
« Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2004, 21:04:26 »
laat maar dit word helemaal niks allemaal ik heb het een en ander geprobeerd maar na 3 uur het eindelijk voor elkaar te hebben waren de gesprekken die waren opgenomen rommelig en niet te verstaan en uiteindelijk ben ik weer 5uur bezig geweest om alles weer zo te zetten dat die het weer goed deed ik vind het wel best ik ontvang de toon code's goed allen toch bedankt