Auteur Topic: wie kan mij helpen  (gelezen 1793 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline diessel

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
wie kan mij helpen
« Gepost op: 27 februari 2011, 09:39:20 »
hallo
ik heb een br802 gekocht met een kastje voor de pc dat aangesloten moet worden met een print kabel maar de pc vind hhem niet dus ik kan er geen capcodes op krijgen wie zou mij er mee kunnen helpen ik zou graag de capcodes van noord oost gelderland op willen hebben,
ik hoor het graag

mvg martijn :oops:

Leen Ansems

  • Gast
Re: wie kan mij helpen
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2011, 10:45:22 »
Ik heb je bericht even op de juiste plaats in het forum gezet. Voor de programmer moet je beschikken over een ouder type PC met printerpoort. Dat is een lange plug met 25 pennetjes. Op dit forum staat bovenaan ook een speciaal gemerkt topic over problemen met BRAVO 800 en 802. Lees dat eens door en mogelijk staat het antwoord er al tussen.
Zie: viewtopic.php?f=24&t=9937

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: wie kan mij helpen
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2011, 21:22:50 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ik heb je bericht even op de juiste plaats in het forum gezet. Voor de programmer moet je beschikken over een ouder type PC met printerpoort. Dat is een lange plug met 25 pennetjes. Op dit forum staat bovenaan ook een speciaal gemerkt topic over problemen met BRAVO 800 en 802. Lees dat eens door en mogelijk staat het antwoord er al tussen.
Zie: viewtopic.php?f=24&t=9937

Of je koopt zon losse Pci kaart er bij net als ik.
En dan loop je nog weken te stoeien  :oops:

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2383
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: wie kan mij helpen
« Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2011, 13:46:35 »
Citaat van: "diessel"
hallo
ik heb een br802 gekocht met een kastje voor de pc dat aangesloten moet worden met een print kabel maar de pc vind hhem niet dus ik kan er geen capcodes op krijgen wie zou mij er mee kunnen helpen ik zou graag de capcodes van noord oost gelderland op willen hebben,
ik hoor het graag

mvg martijn :oops:

Handig dat je woonplaats er niet bij staat. Misschien woon je in de buurt (of had jij mij vrijdag al gebeld, die zou hem ook opsturen)?
Stuur de pager zonder batterij/zonder holster even naar me op (eigen risico uiteraard):
- Ik kan kijken welke versie RSS je moet hebben, zijn er ca. 12 van.
- Ik programmeer hem, zodat je het de vlg. keer zelf kunt. Wanneer jij hem progt gaat het zeker fout, er zitten wat zaken in die je moet weten zoals cycle, omgaan met errors etc.