P2000 / C2000 > P2000

Hoe zit het nou met PreCom?

<< < (2/5) > >>

Hunter:

--- Citaat van: www.SemafoonWinkel.nl op 24 januari 2024, 06:09:32 ---Nogmaals, die labels betekenen niks. Die hangen ze er zelf aan.
--- Einde van citaat ---

Waar jij "ze" schrijft lees ik "we". Denk je dat we dit soort benamingen uit onze duim zuigen, of wat?

www.SemafoonWinkel.nl:

--- Citaat van: Hunter op 24 januari 2024, 18:01:14 ---
--- Citaat van: www.SemafoonWinkel.nl op 24 januari 2024, 06:09:32 ---Nogmaals, die labels betekenen niks. Die hangen ze er zelf aan.
--- Einde van citaat ---

Waar jij "ze" schrijft lees ik "we". Denk je dat we dit soort benamingen uit onze duim zuigen, of wat?
--- Einde van citaat ---

Nee zeker niet, maar er zijn meerdere 112-sites. Sommige plegen nauwelijks onderhoud aan de labels, en je hebt minder goed en hele goede sites met P2000 meldingen welke veel aandacht aan de labels schenken.
Strekking van het verhaal is eigenlijk dat de labels er door iemand aan gekoppeld worden, hier is geen protocol/systeem voor.

Hunter:
Je nuanceert het nu, maar er wordt een concreet voorbeeld genoemd en jij verwijst die, in andere woorden, naar het land der fabelen. Dergelijke benamingen verzinnen wij bij p2kflex in elk geval zeker niet. Ik heb zelf ook echt serieus geen flauw idee wat er met een Precom Telcode wordt bedoeld, maar als dit letterlijk zo uit de systemen van de brandweer komt, dan is dit wat het is. Bepaalde contacten zijn zodanig dat we geen zoethoudertjes krijgen, maar benamingen die echt kloppen. Om dan te lezen dat we deze uit onze duim zuigen is echt heel erg jammer Werner.

www.SemafoonWinkel.nl:

--- Citaat van: Hunter op 24 januari 2024, 20:29:53 ---Je nuanceert het nu, maar er wordt een concreet voorbeeld genoemd en jij verwijst die, in andere woorden, naar het land der fabelen. Dergelijke benamingen verzinnen wij bij p2kflex in elk geval zeker niet. Ik heb zelf ook echt serieus geen flauw idee wat er met een Precom Telcode wordt bedoeld, maar als dit letterlijk zo uit de systemen van de brandweer komt, dan is dit wat het is. Bepaalde contacten zijn zodanig dat we geen zoethoudertjes krijgen, maar benamingen die echt kloppen. Om dan te lezen dat we deze uit onze duim zuigen is echt heel erg jammer Werner.
--- Einde van citaat ---

I.d.d. iets teveel genuanceerd door mij.
Maar ik verwijs nergens naar p2kflex. Ik ben juist een grote van van jullie site, omdat deze altijd klopt, en up-to-date is met benamingen.
Excuses wanneer het verkeerd overkwam, was zeker zo niet bedoeld.

paolo:

--- Citaat van: Hunter op 24 januari 2024, 18:01:14 ---
--- Citaat van: www.SemafoonWinkel.nl op 24 januari 2024, 06:09:32 ---Nogmaals, die labels betekenen niks. Die hangen ze er zelf aan.
--- Einde van citaat ---

Waar jij "ze" schrijft lees ik "we". Denk je dat we dit soort benamingen uit onze duim zuigen, of wat?
--- Einde van citaat ---

Mag ik zeggen dat ik vind dat je erg overdreven reageert?
Volgens mij word er nergens gelinkt naar jou monitor…
Zeker als “beheerder” zou je het goede voorbeeld moeten geven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie