Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Antennes, kabels, etc.

HyperFlex 5

(1/5) > >>

sebastiaan:
Mijn ontvangst blijft zeer slecht dus ga toch de kabel maar vervangen (beetje oud denk ik)

Ik kwam een site tegen met een rol van 15 meter voor 30,- Vinden jullie dit een beetje redelijke prijs?

Helaas kan ik nergens een site vinden die bijvoorbeeld kant en klaar met pluggen aanbieden, Weet iemand toevallig een bedrijf die deze rollen met de pluggen wel aanbieden?

Solderen gaat hem niet meer worden in mijn toestand helaas..

Alvast bedankt voor jullie reacties.

BobHGL:
https://www.handelsondernemingveenstra.nl/nl/coax-kabel/1868-cable-assembly-service.html

sebastiaan:
Dank je wel voor de site. Ik ga is even kijken. Geen idee welke pluggen ik erbij moeten nemen die in mijn scanner en antenne gaan,

Is dit trouwens een goede kabel?

www.SemafoonWinkel.nl:
Ik zou er een emailtje / telefoontje aan wagen voor goed advies over type kabel en pluggen.
Houd er wel rekening mee dat de kabel ergens doorheen moet naar buiten. Kan dat nog met de connector eraan?
Moet de kabel scherpe bochten maken?

Remon:

--- Citaat van: sebastiaan op 11 mei 2025, 19:43:06 ---Dank je wel voor de site. Ik ga is even kijken. Geen idee welke pluggen ik erbij moeten nemen die in mijn scanner en antenne gaan,

Is dit trouwens een goede kabel?
--- Einde van citaat ---

Scannerkant: BNC
Antennekant: N

Is een stuk stugger dan RG58, maar wel dezelfde dikte. Ik heb zelf +/- 10 meter Hyperflex 5. Doet het even goed als Aircell 7. Het verschil is verwaarloosbaar in ieder geval.

Laatste stukje naar mijn scanner is 2 meter RG58 met aan beide kanten een BNC plug en dan een BNC koppelstuk ertussen. Omdat dat allemaal een stuk soepeler en makkelijker te buigen is. (en ook met het oog op een nog aan te schaffen Cross Country Wireless multicoupler)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie