Auteur Topic: Whistler TRX  (gelezen 501 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline BobHGL

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 272
Whistler TRX
« Gepost op: 8 juni 2024, 18:59:28 »
Bij een Nederlandse (web)shop zie ik bij de WHISTLER TRX-2 "Availability: Discontinued".
In Engeland zie ik bij de WHISTLER TRX-1 E en WHISTLER TRX-2 E "Out of stock".
🤔

Offline vdKaa

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 533
Re: Whistler TRX
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2024, 07:53:36 »
Ja, je leest dit ook steeds vaker op andere fora. Het is niet duidelijk of Whistler met nieuwe modellen komt of dat Whistler stopt met het produceren van scanners.

Het is wel jammer. Ik heb sinds een maand een TRX-1e en ik ben heel erg verbaast over zijn gevoeligheid. Als ik de TRX-1e en de UBCD3600XLT op dezelfde antenne aansluit dan ontvangt de TRX-1e veel meer in dan de UBCD3600XLT (VHF, UHF en digitaal). Wat ik bij de TRX-1e ook erg prettig vindt is dat je alleen een digitale frequentie kan programmeren (de CC, TG als wildcard). Als je het ontvangen signaal laat opnemen dan kan je in Whistler EZ-scan de CC, TG en TS gewoon aflezen.
TRX-1e, UBC125XLT, UBCD3600XLT, SDS200e, Airspy mini, Inrico S200

Offline BobHGL

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 272
Re: Whistler TRX
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2024, 14:32:27 »
Vandaag verschillende berichten ontvangen. In Nederland zegt men dat ze niet meer leverbaar zullen zijn. In Engeland zegt men dat er mogelijk op componenten wordt gewacht. E-mailadres van de Whistlergroup blijkt niet meer te bestaan.
Daarom in Nederland vanmorgen de laatste 2 TRX-2E's die ik kon vinden besteld. Kheb er al 2 en kheb 1 TRX-1E.