Sorry, "my bad"
Heb nog de oude codes die onder de kop P2000 staan dacht dat die bijgewerkt zou zijn. Ik heb inmiddels dieper gespit in het forum en ook de ander monitor gevonden.
Met de invoering van C2000 is de hobby voor mij ingedut maar heb wel de Jupiter gehouden.
En nu is deze niet zo zeer als hobby pager maar meer als "early warning system" 5 jaar geleden heb ik Multiple Chemical Sensitivity ontwikkeld en natuurlijk niet een beetje maar ik moet gelijk weer een extreem geval zijn.

Lang verhaal kort, ik reageer zo sterk op "niet gerelateerde chemische verbindingen in zeer lage concentraties" dat ik mijn veilige huis niet meer uit kan zonder een volgelaat masker (gas masker) met ABEK-P3 filters en omdat ik stikstofoxide (NOx) en Ozon niet kan filteren moet ik verkeersluwe routes kiezen met me e-bike en doe ik max. 2 ritten met de post auto per week op het werk. (ik vind autorijden leuk maar moet de belasting laag houden). Naast het bed ligt een half gelaat masker wat ik ook door het huis mee sleep "just in case". Ik woon inmiddels in Limburg Noord Susteren (smalste stukje van Nederland) en 18km van Chemelot maar werk een paar uur per dag in Sittard (Lim-z) en vaak ben ik in Geleen direct naast Chemelot. Wat voor anderen hinderlijk is, is voor mij gevaarlijk dus mijn Jupiter is eigenlijk mijn waakhond geworden zeker de AGS-en.
Oude inloggegevens van hier kon ik niet meer vinden dus maar even een nieuwe account aangemaakt.
In ieder geval dank voor de info ga de Jupiter gelijk omproggen...
m.v.g. Rolf Aerssens a.k.a. Limbo-10
Ik voorzie iedereen die dat wil graag van meer info maar dit is niet de plek er voor zoek me op Face Book of stuur een mail naar mcs.patient@gmail.com ik heb een pdf-je met het hele verhaal zodat ik dat niet keer op keer hoef uit te leggen.