Scannergerelateerd > Online scanners
Stream lijst
pa2552:
Ik heb via de ap store zello op mijn telefoon installeert alleen na de mijn gegevens kan ik niet zoeken zoals aangegeven via mijn pc, op online scanners.
Kan iemand vertellen hoe ik na mijn registratie op zello hoe ik online live kan luisteren?
Bleij:
--- Citaat van: pa2552 op 16 mei 2018, 21:36:41 ---Ik heb via de ap store zello op mijn telefoon installeert alleen na de mijn gegevens kan ik niet zoeken zoals aangegeven via mijn pc, op online scanners.
Kan iemand vertellen hoe ik na mijn registratie op zello hoe ik online live kan luisteren?
--- Einde van citaat ---
Bij de + danwel bij het vergrootglas / Find a channel typ ik Marifoon en/of Marifoon kanalen waarna een lijst tevoorschijn komt
MCS2000:
Of ipv typen, kan je via deze link de QR code scannen van het kanaal.
https://zello.com/channels/k/fC2dY
pa2552:
Ik zoek op plaatsen in Nederland, zijn er mensen die mij kunnen vertellen welke plaatsen in Nederland online zijn? Dan kan ik deze met betere manier er achter komen na verschillende manieren gezocht te hebben
Bleij:
Om alvast te kunnen luisteren......
Via het kanaal: Marifoon Stellendam kun je Maas Approach (VHF01) en Sector Europoort (VHF66) meeluisteren.
Via het kanaal: Marifoon IJmuiden kun je de marifoonkanalen omgeving IJmuiden meeluisteren.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie