Scannergerelateerd > Online scanners
Nieuwe Live Scanner streams online
BlackBox:
Ik merk de laatste tijd dat je URL's periodiek wijzigen. Dit is erg lastig voor iPhone, Squeezbox en Musicpal meeluisteraars. Last van bandbreedte problemen?
Overigens komt er met je website ongewenste pop-ups mee, is je broncode nog wel zuiver of host je ergens 'gratis' waardoor deze ellende meekomt?
Michel-nl:
Zie op je website dat de mediaplayer een bugg heeft. Komt niet in beeld, er staat alleen een url te zien.
Scannernet.nl:
--- Citaat van: "BlackBox" ---Ik merk de laatste tijd dat je URL's periodiek wijzigen. Dit is erg lastig voor iPhone, Squeezbox en Musicpal meeluisteraars. Last van bandbreedte problemen?
--- Einde van citaat ---
Op dit moment zijn de streams voor o.a. Winamp offline i.v.m. bandbreedte-problemen. Ik hoop deze problemen binnenkort te kunnen oplossen, maar ik ben op dit moment ook erg druk bezig met de nieuwe website (launch: einde van deze maand).
--- Citaat van: "BlackBox" ---Overigens komt er met je website ongewenste pop-ups mee, is je broncode nog wel zuiver of host je ergens 'gratis' waardoor deze ellende meekomt?
--- Einde van citaat ---
Komt door de Motigo Webstats-teller. Ook dit probleem gaat worden opgelost met de nieuwe website.
In ieder geval bedankt voor de opmerkingen!!!
Groet,
Bass
Scannernet.nl:
--- Citaat van: "Michel-nl" ---Zie op je website dat de mediaplayer een bugg heeft. Komt niet in beeld, er staat alleen een url te zien.
--- Einde van citaat ---
Heb dit probleem eerder gehoord. Werkt u met IE7 of IE8?
Het is volgens mij een instellingsprobleem in de browser, want bij mij is de mediaplayer wel zichtbaar in IE8. Zijn er meer mensen die de mediaplayer niet zien op de website?
Groet,
Bass
Michel-nl:
Ik gebruik Google chrome, dus dan zal et daar wel aan liggen inderdaad.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie