Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 120435 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline DELETED

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #390 Gepost op: 28 oktober 2010, 12:29:56 »
Citaat
Dit zijn van die typische toepassingen waarvoor zo'n pager niet ontwikkelt is, kan me voorstellen dat het niet mogelijk is.

Maar vink eens "vibration like beep" aan in het 2e tabblad. Je beep = 0000000000. Dus zou dan niet moeten trillen.

Snap ik. Ik probeer af en toe alleen wat dingen om de pager voor mijn toepassing zo optimaal mogelijk in te stellen.
Ik zal je optie proberen. Dank je wel.
vr.gr.
M

Offline DELETED

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #391 Gepost op: 2 november 2010, 23:04:09 »
Citaat
Maar vink eens "vibration like beep" aan in het 2e tabblad. Je beep = 0000000000. Dus zou dan niet moeten trillen.

Samen met aanvinken van "filter to maildrop" en het uitvinken van "mailalert" was dit inderdaad de oplossing.
Nb de 2 hiervoor genoemde acties waren al genoeg om de pager niet te laten piepen, maar in de trilstand ging hij evengoed wel trillen. Met "vibration like beep" was dat opgelost. Bedankt voor de tip.

Offline SemafoonWinkel.nl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 155
    • http://www.semafoonwinkel.nl
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #392 Gepost op: 3 november 2010, 06:08:18 »
Citaat van: "Mars"
Citaat
Maar vink eens "vibration like beep" aan in het 2e tabblad. Je beep = 0000000000. Dus zou dan niet moeten trillen.

Samen met aanvinken van "filter to maildrop" en het uitvinken van "mailalert" was dit inderdaad de oplossing.
Nb de 2 hiervoor genoemde acties waren al genoeg om de pager niet te laten piepen, maar in de trilstand ging hij evengoed wel trillen. Met "vibration like beep" was dat opgelost. Bedankt voor de tip.

Mars, leuk dat je even laat weten dat het is opgelost. Iedereen weer wat wijzer.

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Batterij afsluitdekseltje...
« Reactie #393 Gepost op: 10 november 2010, 16:13:15 »
Ik las mn pager uit....bleek van de week in eens dat het afsluit klepje bij de batterij foetsie was....

En ik heb m altijd in zijn holster en toch is i los kunnen komen, denk dat i er uit is gevallen toen ik mn pager een keer aan de boven kant er uit trk en het minischuifje er niet op zat....echt effe pech...

Mvg Hans Peter... :cry:

P2000shop gemailt, antwoord terug gehad dat ze er nog wel eentje hebben liggen, das service!!!!!