Auteur Topic: Discriminator uitgang UBC3500xlt  (gelezen 1694 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Janos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 926
Discriminator uitgang UBC3500xlt
« Gepost op: 5 juli 2008, 18:26:16 »
Op de site van Discriminator staat een foto van waar het discriminator signaal zit bij een UBC3500xlt.
Ik heb mijn scanner even open gemaakt maar om dit punt te bereiken moet je de bovenprint verwijderen
en dit ziet er zeer lastig uit. Ik waag me er maar niet aan.
Mocht iemand het toch gedaan hebben, laat dan even weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
Ik zou het namelijk wel graag willen.
UBC3500XLT, UBC220xlt, COM213 met discr. uitg., COM202 met discr. uitg. , RTL-SDR stick, 3x JPole 144-300-430 MHz, 7 el. Yagi 435 MHz, 6 el. Yagi 260 MHz, 5 el. Yagi 145 MHz, QFH 137 MHz, QFH 435 MHz, Helical 260 MHz  all Home made. Sab Titan 1 HD TV sat ontv., 1 m Tratec schotelant., univ. LNB

Leen Ansems

  • Gast
Re: Discriminator uitgang UBC3500xlt
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2008, 18:38:54 »
Citaat van: "Janos"
Op de site van Discriminator staat een foto van waar het discriminator signaal zit bij een UBC3500xlt.
Ik heb mijn scanner even open gemaakt maar om dit punt te bereiken moet je de bovenprint verwijderen
en dit ziet er zeer lastig uit. Ik waag me er maar niet aan.
Mocht iemand het toch gedaan hebben, laat dan even weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
Ik zou het namelijk wel graag willen.

Waarom vraag je het aan Rene "Discriminator" zelf niet? Hij heeft dat artikel gemaakt en weet ook hoe de scanner in elkaar zit. Hij wil tegen een geringe vergoeding ook de uitgang voor je inbouwen en testen.
Groet,
Leen