Auteur Topic: Wijziging luchtvaart en militaire frequenties  (gelezen 12767 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21596
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Wijziging luchtvaart en militaire frequenties
« Gepost op: 2 oktober 2012, 16:08:38 »
Op verzoek hebben we de rubrieken Luchtvaart en Militair anders ingedeeld. Luchtvaart (voorheen voor burger en militair) heet nu Burgerluchtvaart en gaat dus zoals de naam al zegt, alleen over burgerluchtvaart.

Militair is nu specifiek voor alle militair gerelateerde frequenties, dus mil air, landmacht en marine.
Ik ben bezig met het verplaatsen van onderwerpen en heb nog 42 pagina's te gaan dus het kan even duren voordat alles op zijn plaats staat. Daarbij kom ik ook onderwerpen tegen die van tijdelijke aard zijn zoals oefeningen en een fly-past. Als de starter van een dergelijk onderwerp nou zegt van; die mag van mij wel weg, laat het dan even weten en dan verwijder ik het.

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2405
  • Apres moi le deluge
Re: Wijziging luchtvaart en militaire frequenties
« Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2012, 16:51:04 »
Op verzoek hebben we de rubrieken Luchtvaart en Militair anders ingedeeld. Luchtvaart (voorheen voor burger en militair) heet nu Burgerluchtvaart en gaat dus zoals de naam al zegt, alleen over burgerluchtvaart.

Militair is nu specifiek voor alle militair gerelateerde frequenties, dus mil air, landmacht en marine.
en en een fly-past. Als de starter van een dergelijk onderwerp nou zegt van; die mag van mij wel weg, laat het dan even weten en dan verwijder ik het.

Briljant idee :)
Luisterspulletjes :)

Ron 01

  • Gast
Re: Wijziging luchtvaart en militaire frequenties
« Reactie #2 Gepost op: 2 oktober 2012, 18:22:38 »
Goed bezig Johan.
Helemaal mee eens!  :D