Auteur Topic: Goede oude tijd  (gelezen 2909 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline peter n

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Goede oude tijd
« Gepost op: 6 november 2011, 18:04:36 »
Hallo allemaal.
Ik ben Peter N uit Delft en geloof het of niet, pas vandaag ontdek ik dit forum. Best jammer eigenlijk want als verwent ex scanner luisteraar probeer ik net als tig anderen alles te volgen. Die goede oude tijd, ruim 30 jaar geleden begon ik met kristallen en vervolgens de computerscanner maar dat is helaas geschiedenis. Na toen vele nachtelijke uurtjes op de weg op zoek naar sensatie volg ik het nu thuis achter de pc en lees veel incidenten pas achteraf.
Schiet mij direct een vraagje binnen om maar met de deur in huis te vallen. Zijn er onder jullie ook mensen uit Delft die net als ik vroeger behalve de kerstbomen jachten elk weekend de straat op gingen uiteraard met de scanner. Ik was bijvoorbeeld als eerste TP bij het café ‘t koetsiertje waar 6 dodelijke slachtoffers vielen.
Nou, ik merk dat ik doordraaf en jullie misschien hiermee verveel maar dat krijg je als je in het verleden weg droomt.
Ik hoor het graag.
Groetjes
Peter N

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1738
Re: Goede oude tijd
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2011, 20:46:26 »
Welkom Peter,
De sensatie is er inmiddels wel vanaf, maar net als jij zijn er velen die er heel wat uurtjes luisteren op hebben zitten, soms met sensatie en rooie oortjes aan de speaker gekluisterd, vaker gebeurde er ook niet veel, maar saai was het nooit. Je had toen natuurlijk de scannerrijders zowel hobbyisten als fotografen die er hun brood mee probeerden te verdienen. Er waren zelfs "contra-observanten" die de recherche probeerden te volgen.
Zelf nog als 14 jarige begonnen met luisteren naar de politieberichten op een oude houten radio tussen het ruisen en de semafoonriedeltjes door  ;D

Offline PDJ10

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 444
    • Radio Eclips
Re: Goede oude tijd
« Reactie #2 Gepost op: 7 november 2011, 09:38:21 »
Welkom  ;)
DJ op internetstream (www.radioeclips.nl).
Iedere avond live te beluisteren vanaf 18.30 uur - 21.00 uur en op verzoek.