Luisteren op het werk nu afgelopen voor mij

Onzin te vermelden? Ga hier je gang en leef je uit

Re: Luisteren op het werk nu afgelopen voor mij

Nieuw berichtdoor Leen Ansems » 09 mei 2010 14:34

Asterix900 schreef: Als ik het vraag, maak ik misschien slapende honden wakker en moet ik nog gaan oppassen voor mijn antenne op het terras... :roll:

Al je de woonst koopt, dan heb je meestal te maken met een vereniging van eigenaren. In de reglementen daarvan kan je lezen wat wel en niet mag. Je kan ontheffing aanvragen, maar dat kan soms lang duren voor je antwoord hebt. Er wordt meestal maar 1 vergadering voor alle eigenaren per jaar uitgeschreven en dan wordt er over je verzoek gestemd. Is het een huurwoning dan moet je toelating hebben van de eigenaar.
Op het dak zou je een vrijstaande vertikale dipool kunnen zetten op een voet verzwaard met tegels en de coax (goede kwaliteit kiezen) zou via een luchtkanaal in je woning kunnen uitkomen. Als je een novice zendmachtiging kan halen sta je al sterker om een antenne te mogen plaatsen. Een woning zo hoog mogelijk is natuurlijk het mooiste om te hebben. :P
Leen Ansems
Top lid

Re: Luisteren op het werk nu afgelopen voor mij

Nieuw berichtdoor elsinga » 09 mei 2010 15:19

Of je plaatst een "Ventenna", een als schoorsteenpijp gecamoufleerde anetnne. ;)
Robert Elsinga =8- )
Uniden UBC3500XLT handscanner met Diamond SRH771 antenne, Kenwood TH-F7E dual transceiver porto

Frequentielijsten Nederland, Deutschland, Aero France
elsinga
Top lid

Vorige

Keer terug naar Kletshoek