Mannen!! Hou maar op met speculeren
Nou ik denk dat er wel op gereageerd is, lijkt mij van de zotte nml. dat er anders pas na bijna 1 uur wat anders gealarmeerd wordt.
Het is inderdaad zo dat de 677 uit Lisserbroek een uur later pas ter plaatse was, dit na vragen van de TS ter plaatse die zich afvroeg waar ie nou eigenlijk bleef. :? Ik kan me trouwens van eerdere analoge alarmeringen ook herinneren dat dat wel eens fout ging, de hele post werd opgeroepen waarna alleen de 677 eruit mocht...
Helaas heb ik de uitruk zelf niet gehoord. Het zou Heemstede geweest kunnen zijn met de AL.
Vanuit Kennemerland is er niets ter plaatse gekomen, ik hou het op een grapje van de centralist(en) daar, die het bericht wellicht op een eigen pager dan wel online monitor hebben gezien. Of ze wilden een paar personen dit laten weten waarvan ze weten dat die een pager met alleen de monitor van Kennemerland in hun bezit hebben
Ik heb dit adres even opgezocht en blijkt in Amsterdam-Osdorp te liggen. Dat is me nogal een afstand! Volgens de routeplanner zou dit zo'n 15 kilometer zijn........
In de kazerne Osdorp staat geen ladder of hoogwerker.... bovendien is Osdorp vanuit Amstelveen redelijk snel aan te rijden via snelweg A9 en Badhoevedorp. Mogelijk dat er ook specifiek een hoogwerker die kant op moest...?
Slaperige groetjes
Bart