Auteur Topic: Luchtmachtdagen 2016 Leeuwarden  (gelezen 17174 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nightwish

  • Systeembeheerder
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 410
Re: Luchtmachtdagen 2016 Leeuwarden
« Reactie #45 Gepost op: 13 juni 2016, 08:09:15 »
Ik heb er helemaal geen moeite mee, die €6,- alleen hadden de uitgangen beter aangegeven mogen worden, en het vervoer van en naar de parkeerplaatsen beter geregeld worden. verder geen op of aanmerkingen :p
SDR-Stick (3x) ~ Airspy Mini ~ Uniden UBCD3600XLT ~  Uniden 125XLT ~ Uniden 3500XLT ~ Hoxin MA-1500

Offline Lord Flashheart

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1742
    • 24 December 1944
Re: Luchtmachtdagen 2016 Leeuwarden
« Reactie #46 Gepost op: 13 juni 2016, 08:13:58 »
Ik heb er helemaal geen moeite mee, die €6,- alleen hadden de uitgangen beter aangegeven mogen worden, en het vervoer van en naar de parkeerplaatsen beter geregeld worden. verder geen op of aanmerkingen :p

Daar heb je denk ik wel een punt idd.

Offline Nightwish

  • Systeembeheerder
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 410
Re: Luchtmachtdagen 2016 Leeuwarden
« Reactie #47 Gepost op: 13 juni 2016, 08:17:14 »
een beetje gepeild bij de mensen bij de opstapstations en de tassencontrole, iedereen zei hetzelfde.. wat neerkomt op "mooi evenement, maar jammer dat het vervoer zo slecht geregeld was."
en jammer dat mijn buschauffeur in een overvolle, warme bus, in de file een sigaar gaat roken en weigert een raam of een deur open te doen als we stilstaan om het wat te laten luchten. maar dat is een andere discussie.
SDR-Stick (3x) ~ Airspy Mini ~ Uniden UBCD3600XLT ~  Uniden 125XLT ~ Uniden 3500XLT ~ Hoxin MA-1500

Offline Blausee-Mitholz

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Airpower F35
Re: Luchtmachtdagen 2016 Leeuwarden
« Reactie #48 Gepost op: 13 juni 2016, 16:44:30 »
Ik heb prima dagen gehad.

Heb het geluk dat mijn zuster in Lw woont. Daar donderdag avond al heen gegaan en gelogeerd.
Met fietsje naar de basis. Beide dagen al op 08:00 uur op het veld. (slechts 4 km trappen  ;) )
Vrijdag de vliegshow gezien en zaterdag o.s. AWCS, Hercules en C17 bezocht.
Zaterdag rond de middag werd het zo druk dat ik besloot er een punt achter te zetten.
Lekker op tijd naar huis, geen file gezien  8)

Scanner in het oor gehad zodat ik het e.a goed kon volgen.

Tsja opendagen op een andere locatie dan Lw ben ik ook de klos met files .............

Mvg, Johan