Auteur Topic: Mail loopt vast in pdw 3.1  (gelezen 9642 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2013, 13:05:31 »
Hallo Moi,

Heb ook enkele keren naar Belgacom gebeld. Heb dezelfde antwoorden gekregen als u. We staan nog steeds geen stap verder, spijtig.

Als ik PDW afsluit en terug opstart werkt het weer wel. Misschien moet ik eens uitkijken naar een programma dat PDW automatisch afsluit en terug opstart om het uur ofzo, weet echter niet of zo een programma bestaat.

gr

exLid057

  • Gast
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2013, 17:05:01 »
Heren zet eens bij FROM ook je mail adres in. misschien lig het daar aan, ook aan deze kant het probleem mee gehad

Offline moi

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 32
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #17 Gepost op: 27 augustus 2013, 18:50:37 »
Dat heb ik gedaan, geen soelaas.

Gisteren nogmaals contact gehad met de helpdesk, en mezelf eens goed laten gaan..........   ik durf heel eerlijk zeggen, ik zou niet graag aan de andere kant gezeten hebben  8)  maar hij had het karakter niet om op te leggen.

en of het nu daar aan ligt of niet, maar ik heb vandaag nog geen enkel probleem gehad.   fingers crossed.

@Jos..... hier hetzelfde man, authentification aangevinkt zowel met skynet als met g mail als met Hotmail, in geen enkel geval werkte het.

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #18 Gepost op: 27 augustus 2013, 18:52:43 »
Klopt, vandaag hier ook nog geen problemen gehad...

Offline moi

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 32
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #19 Gepost op: 27 augustus 2013, 18:53:26 »
je moet er voor zorgen dat je je filters "dichtknijpt"  ik bedoel, niet een complete groepsoproep laten doorkomen, maar neem bijvoorbeeld enkel de off van wacht, eventueel als backup nog de commandant.  Met andere woorden zorg ervoor dat er max 4 mails naar buiten worden gestuurd, dan heb je kans dat hij het volhoud.
En uitkijken naar een andere provider he !!   :-X

Offline moi

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 32
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #20 Gepost op: 27 augustus 2013, 18:54:22 »
zouden ze dan mss toch een issue gevonden hebben in hun instellingen??

Dan heeft mijn grote smoel toch iets opgeleverd !!   ;D

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: Mail loopt vast in pdw 3.1
« Reactie #21 Gepost op: 30 augustus 2013, 13:31:19 »
Waarschijnlijk probeert met spam runs te voorkomen, waarbij de filters nu iets te agressief waren. Die discussie heb ik hier ook al jaren gehad met Ziggo Zakelijk, blokkeren je na 500 mails/dag, maar timmeren ook poortje 25 dicht (SMTP). Tegenwoordig opgelost door 587+SSL (authenticatie), waar men veel lastiger op kan filteren.