Ik stuur ook P2000 meldingen naar Twitter met eigen geschreven software, echter ondervind ik de laatste tijd ook problemen dus mogelijk ligt het niet aan je programma.
Ik kreeg steeds foutmeldingen (Suspicious behavior). Ik ben op onderzoek uit gegaan en het blijkt dat mijn wachtwoord en email die gekoppeld zijn aan die accounts zijn veranderd. Ik heb met Twitter contact opgenomen, maar je krijgt steeds geautomatiseerde antwoorden in de trend van: "Je moet een e-mail sturen vanaf het mailadres dat gekoppeld is aan het Twitteraccount."
Maar dat is het hem nu net, dat adres is veranderd en zie je gemaskeerd als b.v. P********@l***.nl)
Nu kan ik wel raden dat het een live punt nl mailadres is maar dat is niet mijn adres, dat heb ik ook nooit gehad. Krijg ik een (geautomatiseerde) tip dat als ik de inloggegevens niet meer weet van dat e-mailadres, ik met provider LIVE contact op moet nemen.
2 van de 30+ accounts waren afgesloten, 1 van die accounts doet het weer maar nog steeds met een e-mailadres en wachtwoord die ik niet heb ingesteld. Het andere account is zelfs opgeschort zie ik nu net.
Op deze manier roeien ze mijn accounts uit en ik snap niet hoe een wachtwoord en adres zomaar kan veranderen. Nog een waardeloze geautomatiseerde tip:"Een nieuw account aanmaken" ....
Ja en mijn duizenden volgers dan?