Dank PD1EU,
Een pittige scanner ? Dat heb ik voor ik het apparaat kocht niet gelezen. Zag wel dat het een topper onder de scanners was. Daar ben ik op af gegaan.
Ik een andere topic heb ik reeds gemeld dat het nu werkt. Nieuwe driver opgehaald. De baudrates aangepast, ook in de software. Toen met auto detect ineens connected. Hahahahahah, opluchting.
Nu heb ik een systeem 1 aangemaakt met een groep van 20 frequenties van hier uit de buurt. Opgehaald bij
http://www.scanman.nl Bovenaan staat de locale radio en die staat erop nu. Ook heb ik virtuele weergave ondekt en de 20 fr. in de scanner gezet. Als ik dan terug kijk hoe de dag begon vanmorgen ben ik flink opgeschoten. Kan die lokale radio beter op mijn JVC Sophistic ontvangen, maar ik vind het geluid voor zo ' n klein apparaat prima te noemen. Voor vandaag vind ik het nu wel goed. K' heb me netjes voorgesteld, een nieuwe topic geopend, forummers lastig gevallen en veel problemen gehad met het installeren van de USB kabel. Het geluid van de UBC doet me denken aan de VHF aan boord als ik af en toe een kijkje nam op de brug. Het mooiste is dat ik welkom geheten ben door jullie. Das echt gezellig.
Nogmaals bedankt en see you again on the forum.
p.s. Ohw ja , dat besturingssysteem? Yep, ik ben goed thuis in XP. Loop niet meer voorop zoals 20 jaar geleden toen 133 h voor een processor een sensatie leek en aan 40 Mb harde schijf geen einde leek te komen. We weten beter nu.