Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Algemeen

27Mc leeft dat nog ?

<< < (5/8) > >>

pcb0019:

--- Citaat van: "willemkooi" ---dus vanaf 27.555 is er nou wat te beleven? heb hier mijn scanner weer een week aan maar hoor niets op de gebruikelijke zenders, 26.985 tot 27.4040 dus zal even nu de 27.555 programeren en vroeger was de 27.1250 aanroepfrekwentie, maar hoor er niets meer op, zal nu hem even programmeren.
--- Einde van citaat ---

ik weet niet waar je deze freqs van daan haalt maar op 27 805 was voorheen de zijband aanroep freq is nu
27.555 geworden kan 14  ,,,27.125 was aanroep in de amplitude tijd wordt nu niet meer zo gebruikt
kan 9 on oficieel nood kanaal 19 truckers kanaal dus waar jij die genoemde freqs van dan haalt weet ik niet
mogelijk dat deze locaal werden gebruikt dat kan ik niet zeggen . ja en dat je niets hoort is hier ook het
geval er zijn weinig of geen conditie .
ja er wordt niet zo intensief meer gewerkt op 11 meter was jaren terug wel anders ben in 68 begonnen heb
dus de mooie tijd wel mee gemaakt.
vgr ton.

pcb0019:
halo vandaag zondag 17 oktober zijn er op 27.555 leuke conditie,s italie,spanje,engeland schotland,ierland
dus voor de liefhebber is er weer wat te beluisteren uiteraard op usb.
vgr 19 wo 1649 ton.

pcb0019:
halo lui even berichtje voor de geintresseerden op 11 meter op zondag zit op 27.805
usb tegen woordig de wisky oscar ronde bij een beetje conditie zijn er mooie ontvangsten
mogelijk de ronde begont op en omstreeks 11 uur en eindigt naar gelang inmelders
en hoeveelheid meestal rond de klok van 14.00 uur.
vgr 19 wo 1694,,,ton.

pcb0019:
op dit moment zijn er op de fm freqentie 27.405 hele leuke conditie
van uit rotterdam zijn te horen en te werken opijnen,amsterdam,mobiel capelle a de ijsel met amsterdam mobiel met 40 ctm antenne
ravenstijn,maassluis,nijmegen.
vandaag zaterdag 30 oktober tijd19.30 uur.
dus er lopen weer leuke condities

19-AT-068 FRANK:
Nou of dat leeft,kom maar eens een keer op ons cb forum kijken  :D:idea:www.cbforum.nl

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie