Auteur Topic: 153.1187 - Rotterdam  (gelezen 3704 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

ShippingRotterdam

  • Gast
153.1187 - Rotterdam
« Gepost op: 8 november 2007, 21:21:43 »
Vanmiddag weer even met de scanner naar Rotterdam geweest. Zoals gewoonlijk weer de diverse bouwbedrijven op de scanner. Maar deze had ik nog niet eerder waargenomen in Rotterdam. Ik stond overigens op de Wilhelminakade.

De gesprekken gingen voornamelijk over garnalen, er moest stellingen neergezet worden en daar moesten de garnalen opgelegd worden. Ik heb een klein vermoeden dat dit Happy Schrimp is.

De frequentie had een TQ van 151.4.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21793
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2007, 11:01:27 »
Juiste naam is The Happy Shrimp en het productiebedrijf zit op de Maasvlakte. Misschien dat Arle of John R eens kunnen luisteren of zij het ook horen.

Offline Arle

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1214
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2007, 14:20:38 »
Ik kom regelmatig op de Wilhelminakade  ;) , maar heb tot nu toe nog niets gehoord. Ik zal hem eens in de USC zetten en uitluisteren.

De bedrijven een beetje kennende op de pier zou ik uitkomen bij;

Citaat
Wie is Visrestaurant Las Palmas?

Herman den Blijker is een groot visrestaurant begonnen in het Rotterdamse Las Palmas, op de Kop van Zuid. De kok zegt over zijn plannen: “Het restaurant heeft de sfeer van viszaken in Zuid-Europa. Denk aan een combinatie van een visafslag, van die karakteristieke visrestaurants aan een vissershaven en visbrasseries in Marseille, waar je top bouillabaisse kunt krijgen.
Zoiets kennen we nog niet in Nederland. Bij de ingang komen visbanken met ijs, waarop stapels superverse oesters, kreeften, langoustines en krabben liggen. De kwaliteit knalt er van af. Je kunt er voor 30 euro of 100 euro per persoon komen eten, het maakt niet uit. Ik wil dat iedereen zich welkom voelt. We gaan het restaurant dan ook een informele uitstraling geven. Ik heb er enorm veel zin in, een lang gekoesterde wens gaat in vervulling.

Locatie
Adres: Wilhelminakade 330
Plaats: Rotterdam
Contact gegevens
Telefoon: 010-2345122
Website: http://www.visrestaurantlaspalmas.nl/

Ik weet niet of het met de Close Call ontvangen is, anders wordt de gok wat moeilijker...
Met vriendelijke groet,
Arlé


ShippingRotterdam

  • Gast
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #3 Gepost op: 9 november 2007, 18:43:25 »
Ja het is met de Close Call ontvangen. Het was een zeer kort gesprek, dus dat was jammer. Anders had ik er denk ik nog wel meer informatie uit kunnen halen.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4923
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #4 Gepost op: 9 november 2007, 18:55:15 »
Citaat van: "ShippingRotterdam"
Ja het is met de Close Call ontvangen. Het was een zeer kort gesprek, dus dat was jammer. Anders had ik er denk ik nog wel meer informatie uit kunnen halen.

Dan is het onwaarschijnlijk dat het de Gelukkige Garnaal op de Maasvlakte is geweest.

ShippingRotterdam

  • Gast
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2007, 18:57:38 »
Citaat van: "Discriminator"
Citaat van: "ShippingRotterdam"
Ja het is met de Close Call ontvangen. Het was een zeer kort gesprek, dus dat was jammer. Anders had ik er denk ik nog wel meer informatie uit kunnen halen.

Dan is het onwaarschijnlijk dat het de Gelukkige Garnaal op de Maasvlakte is geweest.

Nee dat bedacht ik me naderhand ook. Maar misschien is het het visrestaurant Las Palmas. Wie weet komen we nog meer te weten!

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1340
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #6 Gepost op: 13 november 2007, 07:30:49 »
Ik heb hem inmiddels een paar dagen meelopen, maar geen enkel signaal.

Spoorfan

Offline Arle

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1214
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #7 Gepost op: 13 november 2007, 16:36:37 »
)Beetje overbodig, maar toch:) Ik ook niet.
Met vriendelijke groet,
Arlé


Offline John R

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 443
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #8 Gepost op: 13 november 2007, 16:56:45 »
mogelijk Schmidt zeevishandel??

groeten....  John R

paul19622

  • Gast
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #9 Gepost op: 13 november 2007, 20:08:21 »
Verleden week vrijdag 1 maal een gesprek gehoord wat redelijk tot goed hier binnen kwam. Daarna helemaal niets meer maar er zit dus wel wat op.

ShippingRotterdam

  • Gast
Re: 153.1187 - Rotterdam
« Reactie #10 Gepost op: 13 november 2007, 21:11:49 »
Ik ben toch benieuwd wat er nu op deze frequentie zit. De scanner staat hier al een tijd aan op die frequenties. Maar helaas nog niets vernomen.

Als er dan eindelijk communicatie op te horen is, zijn de gesprekken vrij kort om te achterhalen welke gebruiker de frequentie gebruikt.

Zodra er communicatie op te horen valt, dan zal ik dit hier neer zetten.