0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Ja, ik heb een programmer. Maar als ik de standaard file terugzet, moet ik daarna alle capcodes opnieuw invoeren ?
Inmiddels geeft deze continue "buiten bereik", met andere woorden ik ontvang niks meer.Als ik de opgeslagen file weer terug erin blaas zou het probleem dan opgelost moeten zijn ? Of hebben jullie andere suggesties......
Als je pager normaal werkt komt met een paar minuten de juiste tijd en datum in het scherm.
Citaat van: "Leen Ansems"Als je pager normaal werkt komt met een paar minuten de juiste tijd en datum in het scherm.Nouja mits er binnen een paar minuten FlexTIME informatie wordt verzonden, dat is naar mijn idee een van de makken van het systeem, als het druk is op het netwerk dan kan het wel een poosje duren voordat je pager de juiste tijd/datum weergeeft...Groeten, Peter.
of is het handiger om de pager terug te sturen naar de P2000 shop voor reparatie.............
Vandaag weer mijn pager retour gekregen.De technische dienst van de P2000 shop heeft de RF gereinigd..........kan iemand mij vertellen wat dat is ?En moet moet wel even kwijt dat de service van de P2000 shop PERFECT !!! is hoor, mijn complimenten voor de goede afhandeling.