Auteur Topic: handleiding  (gelezen 4085 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Black Diver

  • Gast
handleiding
« Gepost op: 10 oktober 2007, 08:26:16 »
hallo,
ik ben  nieuw hier, en ga jullie al dadelijk lastig vallen  :)

Ik ben opzoek naar een NL handleiding van een UNIDEN bearcat UBC60XLT-2...en eventueel een oplaadsysteem ( waar ik hem in kan zetten om te laden)


Ook zou ik willen weten of er de mogelijkheid is om een antenne op mijn auto te plaatsen , zodat ik mijn scanner in de wagen kan plaatsen als ik lang in de wagen zit.....waar haal ik die en welk merk...                                              

Alvast bedankt !

Offline Meeluisteraar

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 331
Re: handleiding
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2007, 11:04:04 »
Welkom op het forum. Voor een antenne zou ik Marktplaats (Telecommunicatie-Antennes en Masten) in de gaten houden. Daar zie je af en toe magnetische kleefvoeten met een antenne van het merk Kathrein aangeboden worden.
UBC SDS200E + Diamond MR77, UBC 125XLT + Diamond X-50, Icom R7000 + Kathrein 5/8 VHF, UBC SDS100E.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2000
Re: handleiding
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2007, 11:56:14 »
Als het goed is zit de handleiding in je mailbox.

Voor zover ik weer zitten er geen laadcontacten op de 60 XLT-2. Opladen zal altijd met een adapter moeten geschieden of met een externe oplader waarvoor je telkens de accu's moet verwijderen.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2000
Re: handleiding
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2007, 14:01:01 »
Ik heb Black Diver een Nederlandstalige handleiding in .PDF formaat gestuurd. Maar ik kreeg een mail retour dat hij het niet voor elkaar krijgt met Acrobat Reader, of ik 'm ook als .DOC bestand heb. Helaas heb ik dat niet, dus wellicht kan iemand anders hem helpen.

Offline Scanfreak

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 201
Re: handleiding
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2007, 21:57:54 »
Acrobat Reader is toch gratis te downloaden??
Groeten Paul