Ik kan geen eerdere berichten vinden in mijn toch wel ruime logfiles met dezelfde opmaak en dezelfde meldingsclassificatie
Ik zal het bericht even ontleden :
0106999 12:40:12 14-09-07 BENNEBROEKERWEG/MOLENAARSLAAN HFD ONGEVAL LETSEL
Allereerst valt er op dat er geen urgentie voor staat. Dit zou natuurlijk in het GMS van de politie weggelaten kunnen worden.
HFD = Hoofddorp. Zowel de MKB als de MKA gebruiken volledige plaatsnamen. De politie zou nog steeds afkortingen kunnen gebruiken, dat kan allemaal per discipline apart geconfigureerd worden
BENNEBROEKERWEG/MOLENAARSLAAN : Bij de CPA stond er geen / tussen de 2 straatnamen, of de MKB dit wel doet weet ik niet zeker, maar ik kan het zo 1,2,3 niet terugvinden.
ONGEVAL LETSEL : Zowel in mijn MKB als MKA logfiles kan ik deze meldingsclassificatie niet terugvinden in al die jaren dat zij gebruik maken van P2000. Dit is de eerste keer. Los hiervan klinkt "ongeval letsel" ook nogal politie-achtig. Net zoiets als de "111 Aanr + letsel" van Rijnmond.
De politie rijdt immers ook voor ongevallen zonder letsel, waarom zou de MKA er specifiek bij vermelden dat het met letsel is, als ze niet voor een aanrijding met louter blikschade rijden? De brandweer zou eerder voor een "beknelling" rijden, want als het alleen om letsel zou gaan, wat is dan hun toegevoegde waarde?
Tot zover mijn gedachten, maar ik hoor het graag als iemand er anders over denkt :-)
Groeten, Peter.