Het Scannerforum

Diversen => Grootschalige Incidenten => Topic gestart door: Metal Henkie op 12 april 2016, 22:54:56

Titel: Politie en marechaussee zijn massaal aanwezig bij Schiphol wegens een verdachte
Bericht door: Metal Henkie op 12 april 2016, 22:54:56
21:42:29 12-04-16-StNUM-301002 ##########
0127981BRW Kennemerland (Brandweer Schiphol GRIP 2)
21:43:43 12-04-16GROUP-1P 1 Alarm (Grip 2 Schiphol) #5010# Maxima Kazerne Kantoor Sloterweg 400 Badhoevedorp (VK:9) 121293 121294 121296 121204 121295 129130 121290 121081
GRIP 20127175BRW Kennemerland (Adviseur Openbare Orde en Veiligheid OT)
GRIP 20127210BRW Kennemerland (Algemeen Commandant Bevolkingszorg)
GRIP 20128005BRW Kennemerland (Burgemeester Haarlemmermeer)
GRIP 20127185BRW Kennemerland (Communicatie Adviseur Veiligheidsregio)
GRIP 20127675BRW Kennemerland (Communicatieadviseur OT/BT)
GRIP 20106575BRW Kennemerland (Compagnie Commandant)
GRIP 20107070BRW Kennemerland (Coördinator SLB)
GRIP 20127820BRW Kennemerland (GRIP 2 Infocode)
GRIP 20107059BRW Kennemerland (Haarlem West) (Bemanning Specialistische Voertuigen Ploeg 4)
GRIP 20107081BRW Kennemerland (Haarlem West) (Lichtkrant)
GRIP 20107084BRW Kennemerland (Haarlem West) (Kazernetechniek)
GRIP 20127685BRW Kennemerland (Hoofd Actiecentrum Communicatie)
GRIP 20127265BRW Kennemerland (Hoofd Informatie Actiecentrum Communicatie)
GRIP 20127275BRW Kennemerland (Hoofd Informatie Gemeente)
GRIP 20127080BRW Kennemerland (Hoofd ondersteuning GHOR)
GRIP 20127480BRW Kennemerland (Hoofd Publiekezorg)
GRIP 20106555BRW Kennemerland (Hoofd Stafsectie Brandweer)
GRIP 20106515BRW Kennemerland (HOvD)
GRIP 20127170BRW Kennemerland (Informatiemanager CoPI)
GRIP 20127220BRW Kennemerland (Informatiemanager OT)
GRIP 20106550BRW Kennemerland (Leider CoPI)
GRIP 20106545BRW Kennemerland (Leider Operationeel Team)
GRIP 20127440BRW Kennemerland (Liaison Ministerie van Defensie)
GRIP 20106520BRW Kennemerland (OvD Zuid)
GRIP 20108311BRW Kennemerland (Schiphol Sloten) (Blusploeg)
GRIP 20108381BRW Kennemerland (Schiphol Sloten) (Lichtkrant)
GRIP 20127555BRW Kennemerland (Stafsectie Brandweerzorg)
GRIP 20127035BRW Kennemerland (VRK Fotograaf Badhoevedorp)
GRIP 20128025Veiligheidsregio Kennemerland (AOV Haarlemmermeer)
GRIP 20127995Veiligheidsregio Kennemerland (OvD Bevolkingszorg)
Titel: Re: Politie en marechaussee zijn massaal aanwezig bij Schiphol wegens een verdachte
Bericht door: Metal Henkie op 12 april 2016, 22:57:20
21:43:43 12-04-16GROUP-1P 1 Alarm (Grip 2 Schiphol) #5010# Maxima Kazerne Kantoor Sloterweg 400 Badhoevedorp (VK:9) 121293 121294 121296 121204 121295 129130 121290 121081
GRIP 20127705BRW Kennemerland (Omgevingsanalist Actiecentrum Communicatie)
GRIP 20127190MKA Kennemerland (Algemeen Commandant Geneeskundigezorg)
GRIP 20127075MKA Kennemerland (Hoofd Informatie GHOR)
GRIP 20127320MKA Kennemerland (OvD-G Noord Groepscode)
GRIP 20127325MKA Kennemerland (OvD-G Zuid Groepscode)
GRIP 20127250MKA Kennemerland (Piketcentralist)
Titel: Re: Politie en marechaussee zijn massaal aanwezig bij Schiphol wegens een verdachte
Bericht door: Metal Henkie op 12 april 2016, 22:57:55
21:43:43 12-04-16GROUP-1P 1 Alarm (Grip 2 Schiphol) #5010# Maxima Kazerne Kantoor Sloterweg 400 Badhoevedorp (VK:9) 121293 121294 121296 121204 121295 129130 121290 121081
GRIP 20127360Politie Kennemerland (Algemeen commandant Politiezorg OT)
GRIP 20127365Politie Kennemerland (Medewerker Algemeen commandant Politiezorg OT)
Titel: Re: Politie en marechaussee zijn massaal aanwezig bij Schiphol wegens een verdachte
Bericht door: Bleij op 31 maart 2017, 11:52:18
Geactualiseerd Crisisbestrijdingsplan Schiphol

Het Crisisbestrijdingsplan Schiphol (CBP-S, versie 2.2) is geactualiseerd en treedt op 1 april 2017 in werking. Het CBP-S is op 28 februari 2017 vastgesteld door de burgemeester van de gemeente Haarlemmermeer, namens de Veiligheidsregio Kennemerland.

De belangrijkste wijzigingen ten opzichte van de vorige versie zijn:

De (samenwerkings)afspraken met het Rijk zijn opgenomen.

Afspraken Nationaal Crisisplan Luchtvaartongevallen Burgerluchtvaart (NCP-L) en stroomschema’s slachtofferinformatie zijn opgenomen.

De netcentrische werkwijze is opgenomen.

Kwalificaties en staven:
- Aanpassing minimale GRIP bij VOS-klein met een of meerdere doden;
- Aanpassing Motorkapoverleg (STPI) bij kwalificatie ‘Schiphol Security Incident (SSI).

Bemensing
- Leider Kernteam Psychosociale Hulpverlening wordt standaard ingezet bij een luchtvaartongeval;
- Liaisons KLM Engineering & Maintenance en AFS (indien nodig) toegevoegd aan COPI.


http://vrk.nl/media/20416/definitief-cbp-schiphol-2-2-deel-i.pdf