Auteur Topic: Bravo 800 2 soorten geluiden !  (gelezen 2236 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline scribbly

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Bravo 800 2 soorten geluiden !
« Gepost op: 6 maart 2010, 19:06:37 »
Beste mensen,

ik heb mijn Bravo 800 pager weer ingesteld. nu heb ik er 10 capcodes in staan allemaal op personal geprogrammeerd. Nu dacht ik 4 capcodes de priority functie mee te geven zodat deze altijd geluid geven. de rest heb ik gewoon een piepje meegegeven vanuit de pager menu. nu is het zo dat op alles wat een piepje zou moeten geven (de priority codes) een alarm geven. doe ik het nou precies verkeerd om of is het gewoon verkeerd geprogrammeerd.

hoop  dat iemand mij helpen kan.

Offline SemafoonWinkel.nl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 155
    • http://www.semafoonwinkel.nl
Re: Bravo 800 2 soorten geluiden !
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2010, 07:57:13 »
Citaat van: "scribbly"
Beste mensen,

ik heb mijn Bravo 800 pager weer ingesteld. nu heb ik er 10 capcodes in staan allemaal op personal geprogrammeerd. Nu dacht ik 4 capcodes de priority functie mee te geven zodat deze altijd geluid geven. de rest heb ik gewoon een piepje meegegeven vanuit de pager menu. nu is het zo dat op alles wat een piepje zou moeten geven (de priority codes) een alarm geven. doe ik het nou precies verkeerd om of is het gewoon verkeerd geprogrammeerd.

hoop  dat iemand mij helpen kan.

Je zegt: "nu is het zo dat op alles wat een piepje zou moeten geven (de priority codes) een alarm geven."
Dat klopt dan toch. Priority wil zeggen piep altijd, ook al staat hij op trillen.
Je kunt het geluid ook iets beïnvloeden door sommige codes op GROUP te zetten, dan komen ze ook op een ander  menu binnen.

Offline scribbly

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Re: Bravo 800 2 soorten geluiden !
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2010, 18:24:13 »
Ik heb mijn pager momenteel zo geprogrammeerd

cap 1 Personal (prio)
cap 2 Personal (prio)
cap 3 Personal (prio)
cap 4 Personal (prio)

cap 5 Personal
cap 6 Personal
cap 7 Personal
cap 8 Personal

ik heb mijn pager zo ingesteld dat ik alleen 2 korte piepjes hoor. dit is goed. wat ik graag zou willen is dat de eerste 4 capcodes een alarm geven ipv de piepjes omdat deze voor mij van belang zijn. nu heb ik dit met prio gedaan maar dit heeft geen invloed.

hoop dat ik zo een wat betere omschijving heb gegeven.

Offline SemafoonWinkel.nl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 155
    • http://www.semafoonwinkel.nl
Re: Bravo 800 2 soorten geluiden !
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2010, 20:58:20 »
Citaat van: "scribbly"
Ik heb mijn pager momenteel zo geprogrammeerd

cap 1 Personal (prio)
cap 2 Personal (prio)
cap 3 Personal (prio)
cap 4 Personal (prio)

cap 5 Personal
cap 6 Personal
cap 7 Personal
cap 8 Personal

ik heb mijn pager zo ingesteld dat ik alleen 2 korte piepjes hoor. dit is goed. wat ik graag zou willen is dat de eerste 4 capcodes een alarm geven ipv de piepjes omdat deze voor mij van belang zijn. nu heb ik dit met prio gedaan maar dit heeft geen invloed.

hoop dat ik zo een wat betere omschijving heb gegeven.

Probleem is dat de B800 een beetje oud is. Was 6 jaar geleden erg leuk, maar is inmiddels een oldtimer.
Ik weet het niet meer precies hoe het zat met priority.
A) Wissel eens naar group ipv. personal. Of tone ipv. personal.
B) Er zijn versie's met links onder in de software een optie om verschillende geluiden per code te kiezen, voor de CAP 2 t/m 5. Een soort multi-tone zoals bij de Jupiter, maar dan very basic.

Tip: programmeer code 5000 om te testen. Die komt ca. elke 6 minuten mee. Dan heb je gelijk het resultaat van je instellingen.