Auteur Topic: usb programmer jupiter 8.6 vista  (gelezen 1732 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

keffie91

  • Gast
usb programmer jupiter 8.6 vista
« Gepost op: 8 mei 2009, 09:08:25 »
Hallo, ik ben hard aan het nadenken over de aanschaf van de jupiter pro usb programmer, dit omdat ik geen zin heb om eeuwig met die printerpoort bezig te zijn, zie vorige mislukking. Nou wil ik eens weten wat de ervaringen zijn met de usb programmer van jupiter in combinatie met een jupiter pro 8.6 en vista 32 bit. Ik zou graag willen weten ofdat mensen het zoals beschreven aan de praat hebben weten te krijgen en ofdat men er tevreden over is (Dit alles om een volgende miskoop te voorkomen).

Alvast Bedankt

Dennis Koole

Leen Ansems

  • Gast
Re: usb programmer jupiter 8.6 vista
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2009, 09:26:35 »
Citaat van: "keffie91"
Hallo, ik ben hard aan het nadenken over de aanschaf van de jupiter pro usb programmer, dit omdat ik geen zin heb om eeuwig met die printerpoort bezig te zijn, zie vorige mislukking. Nou wil ik eens weten wat de ervaringen zijn met de usb programmer van jupiter in combinatie met een jupiter pro 8.6 en vista 32 bit. Ik zou graag willen weten ofdat mensen het zoals beschreven aan de praat hebben weten te krijgen en ofdat men er tevreden over is (Dit alles om een volgende miskoop te voorkomen).

Alvast Bedankt

Dennis Koole

Dat moet gaan met 32 bits Vista. Bij de eerste CD`s was de driver ouder dan wat Vista eigenlijk zocht en Wopper heeft het draaiende gekregen met een driver van internet te halen. Daar loopt een "draadje" over. De software laten draaien met de 64 bits Vista versie gaat niet. Hopelijk gaat Windows 7 (die ergens in oktober uitkomt) ons van dat gewraakte Vista verlossen.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: usb programmer jupiter 8.6 vista
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2009, 15:42:56 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "keffie91"
Hallo, ik ben hard aan het nadenken over de aanschaf van de jupiter pro usb programmer, dit omdat ik geen zin heb om eeuwig met die printerpoort bezig te zijn, zie vorige mislukking. Nou wil ik eens weten wat de ervaringen zijn met de usb programmer van jupiter in combinatie met een jupiter pro 8.6 en vista 32 bit. Ik zou graag willen weten ofdat mensen het zoals beschreven aan de praat hebben weten te krijgen en ofdat men er tevreden over is (Dit alles om een volgende miskoop te voorkomen).

Alvast Bedankt

Dennis Koole

Dat moet gaan met 32 bits Vista. Bij de eerste CD`s was de driver ouder dan wat Vista eigenlijk zocht en Wopper heeft het draaiende gekregen met een driver van internet te halen. Daar loopt een "draadje" over. De software laten draaien met de 64 bits Vista versie gaat niet. Hopelijk gaat Windows 7 (die ergens in oktober uitkomt) ons van dat gewraakte Vista verlossen.

Er kan al een proefversie van windows worden gedownload voor een aantal personen en deze is helaas nog niet in het nederlands, en ik zou dat ook kunnen.
Aangezien ik geen usb programmer heb, kan ik dit niet uitproberen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.