P2000 / C2000 > p2kflex

Mouse-over

<< < (2/668) > >>

p2kflex:
Overzicht van de automatisch gedetecteerde maar onbekende mouse-overs :
http://www.p2kflex.nl/unknown.php

Johan Beck:

--- Citaat van: RS op 21 februari 2016, 21:35:36 ---Een voertuig krijgt zijn label op basis van zijn primaire taak. Dat is dus SB, aangezien voor de inzet een voorraad water aan boord is.
--- Einde van citaat ---

En die gedachte had ik dus nou ook, ik hou mij het liefste dan ook aan de landelijke officiële benamingen en die pas ik ook toe in mijn labels. Alleen omdat men in Drenthe zo expliciet spreekt over het feit dat de SB ook fungeert als WT en je dat ook terugziet in de meldtekst, dacht ik van laten we dat dan maar doen na zoveel discussie. Maar zoals gezegd hou ik mij vast aan de enige juiste benaming en dat is SB en ik denk dat we dat bij p2kflex ook moeten doen, hoe andere meekijkers van de monitor daar dan ook over denken. En ik ben van mening dat Peter daar net zo over denkt.

Hunter:

--- Citaat van: Johan Beck op 21 februari 2016, 21:44:54 ---En ik ben van mening dat Peter daar net zo over denkt.
--- Einde van citaat ---

In principe wel. Heb deze labels de afgelopen paar dagen al een aantal keer gewijzigd en ik laat het even zoals het is. Over sommige dingen kunnen we blijven discussiëren maar per saldo wordt het er niet altijd duidelijker op.

Edwin24:
Wat betreft de landelijke officiële benamingen loopt de MKNN wel voorop denk ik.
En het is denk ook maar een kleine moeite het dan zo te benoemen.

RS:

--- Citaat van: Edwin24 op 21 februari 2016, 21:53:19 ---Wat betreft de landelijke officiële benamingen loopt de MKNN wel voorop denk ik.
En het is denk ook maar een kleine moeite het dan zo te benoemen.
--- Einde van citaat ---

Watertankschuimbluswagen is echt geen officiële benaming.

Hunter:

--- Citaat van: MarcelHdt op 24 februari 2016, 17:33:49 ---Iets gaat fout bij de (24)3581.
--- Einde van citaat ---

Stond er dubbel in, zowel met als zonder 24.


--- Citaat van: MarcelHdt op 24 februari 2016, 17:33:49 ---243272 is trouwens de HVH-RTV (HulpVerleningsHaakarmbak-RampTerreinVerlichting) van Stein.
--- Einde van citaat ---

Thanks!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie