Auteur Topic: Filters  (gelezen 11651 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: Filters
« Reactie #15 Gepost op: 6 september 2008, 13:24:04 »
Kwil je mijn bestand wel doorsturen. Geef gerust een seintje.

Anders proberen de file nog ergens terug te vinden in je pc. Het bestand heet normal "Filters" en is een Kladblok.
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Tim

  • Gast
Re: Filters
« Reactie #16 Gepost op: 9 september 2008, 17:15:16 »
Heey,

Ik ben nieuw hier en heb sinds kort een blackbox.
Ik ben dus op zoek naar een filterbestand, ik ben een beetje lui om het volledig zelf samen te stellen.

Groeten, tim

Offline pilot

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 41
Re: Filters
« Reactie #17 Gepost op: 10 september 2008, 16:47:48 »
foei foei, neem er enkel diegene uit die je echt wil volgen gaat wel iets vlotter dan alles in 1 keer te doen, doe ik ook en bij verloren ogenblikken doe ik dan stilletjes verder, succes !!

AlfA145

  • Gast
Re: Filters
« Reactie #18 Gepost op: 15 september 2008, 23:19:38 »
Tim, dit is nu net een beetje het leuke aan de hobby, telkens je filter wat uitbreiden in de vrije uurtjes.
het moet je ook weer niet té gemakkelijk gemaakt worden hé.
Iemand die weken aan zijn filter is bezig geweest zel 'm jou zeker niet zomaar doorsturen denk ik.
Ik heb nu latne we zeggen 95% van alles erin zitten, en dat heeft me voor en na toch wel 'n jaartje gekost, dus dat ga ik al zeker niet zomaar wegeven :)

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: Filters
« Reactie #19 Gepost op: 2 januari 2009, 16:58:30 »
Citaat van: "Barbados"
Citaat van: "Jos"
Merci Barbardos,

Ben je zeker van  0600082 Integan Antwerpen want de telefoonnummer oid komt niet overeen met dit bedrijf. Zul je dit voor mij even kunnen nachecken?

MVG Jos

Dag Jos,
Dat was in de zomer - najaar van 2006 als ik mij nog goed herinner. Het telefoonnummer wat indertijd daarbij verschenen is, was dat nummer van Integan. (03/820.03.06)
Daarom heb ik het toen zo genoteerd. Maar ik heb sindsdien geen verdere info hieromtrent.

vrgr

Vandaag eens mijn licht opgestoken. Betreft nog steeds Integan controlekamer Hoboken.
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline Barbados

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 134
Re: Filters
« Reactie #20 Gepost op: 14 januari 2009, 18:21:20 »
@ asterix
Dank U.

vrgr
Brbds
UBC280XLT (2x) - UBC92XLT - Blackbox Astrid - Realistic Pro 2042 - UBC9000XLT en nog wat van dattum