Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Scanners en Ontvangers

Nieuwe firmware 200E is nu te downloaden

(1/4) > >>

Nick1964:
Vandaag beschikbaar gekomen:
V.1.23.07, nu nog een betrouwbare key site vinden voor de waterval .
Updaten via Sentinel 2.03 (rev 1)
De waterval optie is er in elk geval !

Vanuit andere europese fora lees ik:

- Niet beschikbaar voor de 100E  (lijkt me raar )

en:


--- Citaat ---They dont shiped to the UK i trying to get a key i thought be a download to my email address not the shipping way. But they said this We are currently going through a stocktake until April 9th, 2024. We have received your order. Please note that any orders we receive up until April 9th will be processed after this date.
--- Einde van citaat ---

Nick1964:






Onderste is een ingebouwd demo scherm, vraagt om een key

UPDATE IS OOK VOOR DE 100E

Bart:
Yup, ik kan bevestigen dat de update ook voor de SDS100E is. Hij staat er bij mij op, met in het menu nu de Waterfall optie.

Nick1964:
Er waren eerst " schande dit en dat, dat de upgrade er niet voor de 100E is" maar die mensen bleken te proberen te upgraden met de verkeerde (USA) Sentinel versie.

Ben-Scan:
Meer mensen last van zwaar distorted audio op digitale modi zoals DMR/NXDN/dPMR? Lijkt wel alsof ze de audio gain veel te hoog hebben staan of er een filter probleem is. In vergelijking met mijn andere unidens en Whistler leek het volume bij de SDS100 al vrij "hot" soms maar nu is het echt niet best. Audio level offset doet helaas weinig bij mij en ook filters of modulatie (FM/NFM) lossen het hier niet op. Ben benieuwd wat jullie ervaring is. Als het kan check eens brandmeister DMR netwerk na deze firmware. Heb een video opgenomen en geupload in de europese SDS FB groep.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie