Auteur Topic: RSS Uitgeschakeld  (gelezen 6057 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline david@ruiver.nl

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
RSS Uitgeschakeld
« Gepost op: 14 mei 2021, 10:45:02 »
Ik zag gister dat de RSS uitgeschakeld is, die gebruik ik voor het omzetten van text naar spraak op Zello. Kan ik mee helpen/denken in een oplossing zodat ik dat weer werkend krijg?

Online sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2021, 13:04:42 »
Kan je met RSS tekst omzetten naar spraak? Ik ben zeer slechtziend geworden door operatie. Zou graag dat de p2000 van mijn regio automatische worden voorgelezen. Misschien iets met google assistente

Offline david@ruiver.nl

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2021, 15:27:30 »
Dat kan inderdaad met een tooltje, echter werkt die nu niet meer  :'(

Online sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2021, 15:57:32 »
Dat is jammer, zou voor mij wel een oplossing zijn.

Offline david@ruiver.nl

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2021, 10:56:39 »
Iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met de personen achter de monitor?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2021, 11:51:16 »
Iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met de personen achter de monitor?

Spreekt u mee. RSS wordt al enige tijd niet meer ondersteund en door externe omstandigheden ben ik niet eenvoudig in de gelegenheid aanpassingen te doen aan de monitor (daarom is het ook lastig om de %mo% bug bij BRW mouse overs te fixen). Voor wie nu aan de Telegram BOT denkt; die draait volledig onafhankelijk van de monitor zelf.

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #6 Gepost op: 24 mei 2021, 16:41:08 »
Wat voor een codebase is het eigenlijk, qua taal? Allemaal closed, right?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #7 Gepost op: 24 mei 2021, 17:35:38 »
Wat voor een codebase is het eigenlijk, qua taal? Allemaal closed, right?

p2kflex is C#, de BOT draait op NodeRED (javascript)

Offline david@ruiver.nl

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #8 Gepost op: 24 mei 2021, 22:20:02 »
Iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met de personen achter de monitor?

Spreekt u mee. RSS wordt al enige tijd niet meer ondersteund en door externe omstandigheden ben ik niet eenvoudig in de gelegenheid aanpassingen te doen aan de monitor (daarom is het ook lastig om de %mo% bug bij BRW mouse overs te fixen). Voor wie nu aan de Telegram BOT denkt; die draait volledig onafhankelijk van de monitor zelf.

Had begrepen dat de RSS is uitgeschakeld ivm belast op de servers. Ik heb zelf aantal servers draaien waar meer dan voldoende capaciteit over is om de RSS te huisvesten. Zodat ik de koppeling van text naar spraak op Zello weer kan faciliteren. Zou graag mee willen denken in oplossingen.

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #9 Gepost op: 25 mei 2021, 00:44:20 »
Wat voor een codebase is het eigenlijk, qua taal? Allemaal closed, right?

p2kflex is C#, de BOT draait op NodeRED (javascript)

Hmm, ook niet bepaald mijn dagelijkse bezigheid helaas.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #10 Gepost op: 25 mei 2021, 08:51:34 »
Iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met de personen achter de monitor?

Spreekt u mee. RSS wordt al enige tijd niet meer ondersteund en door externe omstandigheden ben ik niet eenvoudig in de gelegenheid aanpassingen te doen aan de monitor (daarom is het ook lastig om de %mo% bug bij BRW mouse overs te fixen). Voor wie nu aan de Telegram BOT denkt; die draait volledig onafhankelijk van de monitor zelf.

Had begrepen dat de RSS is uitgeschakeld ivm belast op de servers. Ik heb zelf aantal servers draaien waar meer dan voldoende capaciteit over is om de RSS te huisvesten. Zodat ik de koppeling van text naar spraak op Zello weer kan faciliteren. Zou graag mee willen denken in oplossingen.

Snap ik, maar het heeft niets met belasting te maken. En nogmaals, ik ben (het is beslist geen onwil) niet in de gelegenheid om dit soort zaken aan te passen, sorry.

Online sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #11 Gepost op: 27 mei 2021, 14:35:22 »
Iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met de personen achter de monitor?

Spreekt u mee. RSS wordt al enige tijd niet meer ondersteund en door externe omstandigheden ben ik niet eenvoudig in de gelegenheid aanpassingen te doen aan de monitor (daarom is het ook lastig om de %mo% bug bij BRW mouse overs te fixen). Voor wie nu aan de Telegram BOT denkt; die draait volledig onafhankelijk van de monitor zelf.

Had begrepen dat de RSS is uitgeschakeld ivm belast op de servers. Ik heb zelf aantal servers draaien waar meer dan voldoende capaciteit over is om de RSS te huisvesten. Zodat ik de koppeling van text naar spraak op Zello weer kan faciliteren. Zou graag mee willen denken in oplossingen.

Hoi ik ben zeer slechtziend geworden, heb daarom erg veel intresse in de meldingen die omgezet worden naar spraak op Zello.  Weet jij toevallig een kanaal waar dit word aangeboden? Zou voor mij echt een uitkomst zijn om toch nog een beetje met de hobby bezig te zijn.

Offline GertS

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #12 Gepost op: 27 mei 2021, 15:06:04 »
Hallo Sebastiaan, ik ken iemand die dat wel kan maar die vraagt er wel geld voor. Als je mij een pb stuurt, krijg je meer info.

Online sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #13 Gepost op: 27 mei 2021, 17:39:50 »
Beetje jammer dat er altijd geld tegenover moet staan. Deze handicap kost nu al een enorme bak met geld. Tegenwoordig krijg je bijna niks meer vergoed. Maar goed dat is een ander onderwerp.

Online sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: RSS Uitgeschakeld
« Reactie #14 Gepost op: 29 mei 2021, 16:58:56 »
Hallo Sebastiaan, ik ken iemand die dat wel kan maar die vraagt er wel geld voor. Als je mij een pb stuurt, krijg je meer info.

Je vraagt me om je een pb te sturen maar daar reageer je vervolgens niet op