Auteur Topic: Vraag over de Jupiter Pro 9.1 handmatig programmeren  (gelezen 2827 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Rickymundo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Vraag over de Jupiter Pro 9.1 handmatig programmeren
« Gepost op: 18 augustus 2014, 15:55:40 »
Hoi,
Ik heb een vraag en ik hoop dat één van u mij verder kan helpen. Ik heb een Jupiter Pro aangeschaft v9.1. Met de handleiding is het mij niet geheel duidelijk.

Ik heb de capcodes hier in gezet en woordfilter op postcode (5651).

VRAGEN:
1. Klopt het dat als de ingeprogrammeerde CAP CODE gepaged wordt, dat mijn pager dan overgaat (in stille modus of andere mode ) ongeacht of de woordfilter herkent wordt?
2. Klopt het dat indien de capcode overeenkomt & het woordfilter overeenkomt, mijn pager afgaat alszijnde prio modus?

Ik ben namelijk in de veronderstelling dat door de woordfilter mijn pieper ALLEEN berichten laat zien die ZOWEL de CAPCODE hebben ALS de woordfilter woorden hebben in het bericht. Is een juiste redenering?

Bij voorbaat dank,

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraag over de Jupiter Pro 9.1 handmatig programmeren
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2014, 18:05:24 »
1. Klopt het dat als de ingeprogrammeerde CAP CODE gepaged wordt, dat mijn pager dan overgaat (in stille modus of andere mode ) ongeacht of de woordfilter herkent wordt?

Je moet F aanvinken bij de te filteren CAP-code(s).
Verder hangt het af van de basis instelling zoals met de programmer ongesteld.
Kan zijn dat hij altijd trilt en piept bij ontvangst filterwoord, dan is "Match filter as priority" aangevinkt.
Anders doet hij gewoon het geluid/tril zoals jij kiest, maar dan wel het speciale ingesteld geluid van het filter.

2. Klopt het dat indien de capcode overeenkomt & het woordfilter overeenkomt, mijn pager afgaat alszijnde prio modus?
Zie boven, indien aangevinkt wel. Dit is in 90% van de gevallen.

Offline Rickymundo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: Vraag over de Jupiter Pro 9.1 handmatig programmeren
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2014, 18:24:21 »
Hoi Semafoonwinkel,

Super tof dat je reageert uiteraard, alleen ga je denk ik iets te snel voor een leek :)
Ik programmeer hem handmatig he, dus die F aanvinken volg ik niet helemaal. Kan dat ook handmatig, of IS dit juist handmatig ( dan ben ik gewoon stupid... )

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraag over de Jupiter Pro 9.1 handmatig programmeren
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2014, 20:48:51 »
Hoi, zoals telefonisch besproken ga ik je hierbij helpen.
We houden contact, wanneer het leerzaam is voor andere gebruikers zal ik het op het forum erbij plaatsen.