Auteur Topic: Herdenking en Bevrijdingsfestival 2017 Wageningen.  (gelezen 3347 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Herdenking en Bevrijdingsfestival 2017 Wageningen.
« Gepost op: 16 april 2017, 15:28:17 »
Als persbureau hebben wij accreditatie gekregen om met een aantal fotografen/camyo's verslag te doen van de herdenking op 4 mei en het bevrijdingsfestival op 5 mei. Vanaf een lokatie net buiten de binnenstad van Wageningen ben ik van plan een live scannerstream te gaan hosten, de gebruikelijke evenementenkanalen inclusief de verbindingen van het NRK staan reeds in de scanner. Heeft iemand een idee welke frequenties er nog meer in gebruik zullen zijn, eventueel bekende frequenties van beveiliging on acts die op de agenda staan.... Alles is welkom en wordt in de scanner voor de stream opgeslagen en doorgegeven.

Naast de scannerstream worden er ook livebeelden van onder andere het defile op 4 mei doorgegeven en waar mogelijk vanaf meerdere lokaties op 5 mei. Dit alles wil ik via onze/mijn site gaan streamen, we beschikken over camera's met wifi maar zoeken nog een goede app om de stream vanaf de camera via mobiel naar bijvoorbeeld YouTube of Facebook streamen, iemand een suggestie?

Een Shoutcast account heb ik inmiddels, het gaat meer om de combinatie van video- en audiostream op een of meerdere sites...
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline Hans013

  • PD2HSB
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 859
Re: Herdenking en Bevrijdingsfestival 2017 Wageningen.
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2017, 18:21:25 »
Wij gebruiken bij de.Tilburg trappers (ijshockey) al jaren vmix voor de youtube livestream. Tot 4 inputs gratis. Werkt uit de kunst moet ik zeggen. Ook qua leaders, reclameblokken en titels.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI CUN-L21 met Tapatalk

Offline Stefan uit 8terberg

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 252
Re: Herdenking en Bevrijdingsfestival 2017 Wageningen.
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2017, 21:17:46 »
Naast de scannerstream worden er ook livebeelden van onder andere het defile op 4 mei doorgegeven en waar mogelijk vanaf meerdere lokaties op 5 mei. Dit alles wil ik via onze/mijn site gaan streamen, we beschikken over camera's met wifi maar zoeken nog een goede app om de stream vanaf de camera via mobiel naar bijvoorbeeld YouTube of Facebook streamen, iemand een suggestie?

Een Shoutcast account heb ik inmiddels, het gaat meer om de combinatie van video- en audiostream op een of meerdere sites...

hoi , is dit ergens terug te kijken .ik liep nl mee in het defile .
stefan
No Farmers , No Food

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: Herdenking en Bevrijdingsfestival 2017 Wageningen.
« Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2017, 23:36:49 »
@Hans013, bedankt voor je reply, we hebben het afgelopen dagen niet kunnen testen omdat de camera's alleen te bedienen zijn per smartphone... Helaas.

@Stefan, wij hebben foto's en video van bijna alle deelnemers, slechts een paar beelden heb ik gemonteerd en op onze site ( viwamedia.nl) gezet. Ik kan even zoeken naar de still als ik weet waar je mee loopt, stuur ff pm...
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!