Auteur Topic: Scanblog Oost-Groningen  (gelezen 5987 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline testerr

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 514
Scanblog Oost-Groningen
« Gepost op: 11 januari 2022, 12:20:45 »
Is er wat met de beheerder van Scanblog Oost-Groningen? Sinds 29 november zijn er geen nieuwe berichten geplaatst, terwijl dat anders regelmatig gebeurde.

Offline DriverSander

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 668
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2022, 18:58:58 »
Dat was mij ook al opgevallen. Wie weet vakantie of ziekte. Weet helaas ook niet wie er achter zit.
UBC175XL basisscanner en een UBC125xlt en RTL-SDR stick, Sdrplay rsp1a, ubcd3600xlt, Diamond mr77 kleefvoet.

Offline luistervink 12

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 572
  • ubc 125 xlt
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2022, 19:40:40 »
Misschien wel mee gestopt of gecrasht,?  Of geen zin meer erin

Offline Canoncamera

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 35
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2022, 15:55:19 »
Hoop niet het ergste. Het virus vreet aan ons allemaal. Bij tijdelijke afwezigheid zou een bericht posten op zijn blog wat duidelijkheid kunnen geven.

Offline testerr

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 514
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2022, 10:30:24 »
Hoop niet het ergste. Het virus vreet aan ons allemaal. Bij tijdelijke afwezigheid zou een bericht posten op zijn blog wat duidelijkheid kunnen geven.

Ja, maar als je op de IC van een ziekenhuis ligt en je bent bijv. de enige die weet hoe je een bericht moet plaatsen, is dat wel lastig..

Offline Canoncamera

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 35
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2022, 11:15:58 »
Hoop niet het ergste. Het virus vreet aan ons allemaal. Bij tijdelijke afwezigheid zou een bericht posten op zijn blog wat duidelijkheid kunnen geven.

Ja, maar als je op de IC van een ziekenhuis ligt en je bent bijv. de enige die weet hoe je een bericht moet plaatsen, is dat wel lastig..

Bedoel tijdelijke afwezigheid bericht posten vakantie, privé iets etc.
Niet over covid19 of IC. Laten we dat maar hopen van niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk

Offline testerr

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 514
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #6 Gepost op: 1 februari 2022, 18:59:45 »
Hoop niet het ergste. Het virus vreet aan ons allemaal. Bij tijdelijke afwezigheid zou een bericht posten op zijn blog wat duidelijkheid kunnen geven.

Ja, maar als je op de IC van een ziekenhuis ligt en je bent bijv. de enige die weet hoe je een bericht moet plaatsen, is dat wel lastig..

Bedoel tijdelijke afwezigheid bericht posten vakantie, privé iets etc.
Niet over covid19 of IC. Laten we dat maar hopen van niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk

Hm, nog steeds stilte op die site..

Offline DriverSander

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 668
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2022, 19:56:24 »
Heb wel eens proberen uit te zoeken wie er achter die site zit, niets te vinden.
UBC175XL basisscanner en een UBC125xlt en RTL-SDR stick, Sdrplay rsp1a, ubcd3600xlt, Diamond mr77 kleefvoet.

Offline testerr

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 514
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #8 Gepost op: 1 februari 2022, 20:21:29 »
Heb wel eens proberen uit te zoeken wie er achter die site zit, niets te vinden.

Idd! Berichtjes versturen naar de site-eigenaar gaat ook heel omslachtig, vond ik destijds..

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #9 Gepost op: 2 februari 2022, 00:23:01 »
Op de blog staat in zijn profiel dat hij uit Blijham komt en dat hij werkzaam is in de adviesbureaus-branche. Als je daarna op Google zoekt naar "blijham site:scannerforum.nl" komt je uit op o.a. dit topic. Als je daarna die naam door Google haalt, kom je uit op LinkedIn, bij dezelfde(?) persoon die in het verleden werkzaam was als adviseur en nu directeur is van een bedrijf in de provincie Groningen. Ik kan er naast zitten, maar dit kan een aanknopingspunt zijn. Ik kan nog dieper graven hoor. ;)

Offline Nightwish

  • Systeembeheerder
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 409
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2022, 07:38:03 »
Let wel op wat je op een openbaar forum als dit  uitpluist over iemands identiteit. Dat deze persoon niet in op de voorgrond treed kan heel goed te maken hebben met dat het simpelweg niet zijn of haar wens is om "bekend" te worden en dat vandaar het contact maken zo "omslachtig" gaat. Ik zou er zelf vanuit gaan dat zo iemand met zo'n blog wel mee-leest op een forum als dit. Als er de wens is om zichzelf bekend te maken dan zal die persoon dat vast wel doen.

Just my 2ct's.
SDR-Stick (3x) ~ Airspy Mini ~ Uniden UBCD3600XLT ~  Uniden 125XLT ~ Uniden 3500XLT ~ Hoxin MA-1500

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #11 Gepost op: 2 februari 2022, 13:51:26 »
Ik ben mij daarvan bewust, vandaar dat ik er ook voor heb gekozen geen namen te noemen of te linken naar websites buiten dit forum.

Offline DriverSander

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 668
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2022, 12:35:22 »
Hij is er weer, had zijn scanner ergens liggen waar hij er niet bij kon en de auto had een lange pitstop.
UBC175XL basisscanner en een UBC125xlt en RTL-SDR stick, Sdrplay rsp1a, ubcd3600xlt, Diamond mr77 kleefvoet.

Offline Pro-36

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #13 Gepost op: 13 februari 2022, 13:51:27 »
Leuke site. Bedankt voor de tip.

Offline ACE

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 643
Re: Scanblog Oost-Groningen
« Reactie #14 Gepost op: 14 februari 2022, 14:35:00 »
@Johan Beck

Ik zag een vraag van je op deze website over een bedrijf in Ten Post.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is het houthandel Reinders BV.