Ook een keer meegemaakt dat de sleutelkast van een Orange site was opengebroken en de verlichting was vernield. Echter nergens een telefoonnummer te vinden. Toen de klantenservice gebeld (had Orange abonnement, was dus gratis) maar die konden mij niet helpen...
Toen een berichtje geplaatst in de nieuwsgroep nl.telecom en aldaar reageerde iemand van Orange. Waren me erg dankbaar en de volgende dag was de site weer pico bello in orde.
Vodafone is ook erg actief op internet met de afdeling web relations. Heb je een vraag, klacht of opmerking op een website, forum, nieuwsgroep of wat dan ook, dan grote kans dat iemand van die afdeling een reactie plaatst.
KPN is huilen met de pet op. Klussen lijken wel te worden uitbesteed aan een stukadoor of hovenier... Heb zelfs meegemaakt dat ik opeens de telefoonlijn had van een groot callcenter. Telefoon stond roodgloeiend. Ze zijn stuk of 8 keer naar de centrale geweest en na 2 weken was het probleem opgelost. Echter nog geen ADSL verbinding, want dat was (opeens) niet leverbaar op mijn adres...