Auteur Topic: Taxi Utrecht  (gelezen 10316 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

kvl

  • Gast
Re: Taxi Utrecht
« Reactie #15 Gepost op: 22 januari 2006, 02:27:30 »
Citaat van: "Johan Beck"
Leen ik vind het ook maar vreemd hoor. Mijn vrouw rijdt bij Connexxion en zo van de ene op de ander dag was het over en uit met de mobilofoon. Vaak moet ze haar eigen GSM gebruiken om te bellen met de centrale. En nu je belkosten maar terug zien te krijgen.

Beetje laat met reageren maar toch maar gedaan.
1) Er zijn vrij veel taxibedrijven die RAM en mobi naast elkaar gebruiken. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om geen mobi te hebben. Wel is het zo dat door het grote werkgebied ik vaak buiten bereik ben. Bellen op eigen kosten doe ik niet. Ik laat hem 1 keer overgaan en dan mogen ze mij terugbellen.
2) Ik had eigenlijk begrepen dat Connexxion alle taxi's van een bedrijfstelefoon had voorzien. Of geld dat alleen voor bepaalde wagens?
3) Ik meen gehoord te hebben dat je via RAM ook een telefoonverbinding kan hebben. Of is dit alleen het doorpiepen van een telefoonnummer naar een GSM?

groeten
Ko van Leeuwen

Leen Ansems

  • Gast
Re: Taxi Utrecht
« Reactie #16 Gepost op: 22 januari 2006, 12:57:41 »
RAM is uitsluitend data, dus spraak hierover is niet mogelijk. Zoals jij werkt Ko, zo werken nog veel van mijn klanten. Dit jaar is de bijdrage aan machtigingsgeld voor een moilofoon weer gezakt. (was 13 en nu 12 Euro). Dat zijn bedragen die sommige mensen in een uur verbellen.
mvg,
Leen

kvl

  • Gast
Re: Taxi Utrecht
« Reactie #17 Gepost op: 22 januari 2006, 16:12:30 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Zoals jij werkt Ko, zo werken nog veel van mijn klanten. Dit jaar is de bijdrage aan machtigingsgeld voor een moilofoon weer gezakt. (was 13 en nu 12 Euro). Dat zijn bedragen die sommige mensen in een uur verbellen.

Daar kan je het voor doen. Temeer daar de meeste wagens bij ons nog steeds met onverslijtbare (en volkomen afgeschreven) Condors werken.
Maar wat zijn de andere kosten? Zoals frequentiegebruik en het hebben van een zendmast?
Trouwens, over de kosten van bellen per minuut gesproken. Is het op jaarbasis niet goedkoper om ergens een repeater neer te zetten? Hoe ziet dat kostenplaatje er uit?

Groeten,
Ko van Leeuwen

Leen Ansems

  • Gast
Re: Taxi Utrecht
« Reactie #18 Gepost op: 22 januari 2006, 16:38:49 »
De nieuwe tarieven van het frequentiegebruik zijn openbaar Ko. Die kan je vinden op http://www.agentschaptelecom.nl/pdf/reg ... g_2006.pdf
Je betaalt dus per toestel en per basispost (€254 p/j). Dat zijn vaste kosten en je telefoonrekening is altijd een verrassing.
mvg,
Leen