Auteur Topic: mijn eerste ervaringen met de ubc-800  (gelezen 15288 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4913
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: mijn eerste ervaringen met de ubc-800
« Reactie #45 Gepost op: 4 december 2008, 09:53:48 »
Citaat van: "hamclassics"
de tnt heeft al eens een paar pakjes van me zoek gemaakt met voor mij een verlies van een redelijk hoog bedrag.

Je kunt voor een paar euro meer je pakje verzenden als 'Zeker Pakket', met een verzekerde waarde van EUR 500. En aangetekend + verzekerd zelfs tot EUR 5400.

Ik heb al aardig wat scanners ontvangen en weer teruggestuurd, en er is er nooit een zoek geraakt.

Offline hamclassics

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 272
Re: mijn eerste ervaringen met de ubc-800
« Reactie #46 Gepost op: 4 december 2008, 10:03:24 »
Had in dit geval een mogelijkheid geweest , maar ik moest toch weer eens naar mijn eigen huis in rotterdam dus ben hem gisteren even af gaan geven.
Ik heb overigens met verzekerd verzenden ook oit eens een probleem gehad want raakte iets zoek (tweedehands mobilofoon) en eerst een drama van weken waarin onderzocht werd waar hyet gebleven kon zijn en toen ze moesten gaan vergoeden moest ik dmv een kwitantie of iets dergelijks de waarde aan gaan tonen .
Maar goed, de 800 is weer in breda en zoals gewoonlijk heeft de firma jacobs het weer keurig netjes afgehandeld.
ferry
ICOM IC-R8500,ICOM IC-718, Sommerkamp FT-277B/Sp-277 phonepatch/Yaesu r-101 lijn.Fairhaven RD-500, Uniden-Bearcat ubcd-3600xlt
ECO73 (Balkon hf-antenne voor 10/15/20/40 mtr.),X300, hi endfed draadantenne.
En nog heel veel meer :)

Offline Uncle Scrooge

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 46
Re: mijn eerste ervaringen met de ubc-800
« Reactie #47 Gepost op: 31 juli 2010, 23:32:06 »
Ik heb dit topic met interesse gelezen.

Het is een enorme schop omhoog voor dit topic, maar ik ben toch benieuwd naar de bevindingen van Jacobs. Was het een algemeen probleem of lag het aan dit individuele exemplaar?
[size=85]| Uniden Bearcat 800XLT @ Sirio SD1300N + Diamond X50N | Icom IC-E91 | Puxing PX-2R | Infostream Xstream 3 |[/size]

Leen Ansems

  • Gast
Re: mijn eerste ervaringen met de ubc-800
« Reactie #48 Gepost op: 1 augustus 2010, 10:44:13 »
Citaat van: "Sebastiaan B."
Ik heb dit topic met interesse gelezen.

Het is een enorme schop omhoog voor dit topic, maar ik ben toch benieuwd naar de bevindingen van Jacobs. Was het een algemeen probleem of lag het aan dit individuele exemplaar?

Ik denk dat je dat niet meer te weten zal komen. Het laatste bericht van hamclassics is al van meer dan een jaar terug. Meestal lossen leveranciers en fabrikanten het probleem ook op zonder verdere uitleg. Het merendeel van scannergebruikers weet alles van het toestel wat het kan en hoe je dat moet gebruiken, maar weet eigenlijk niks van ¨onder de motorkap¨ en zou die toelichting toch niet begrijpen.