Auteur Topic: mis een symbool(kan pager niet uit zetten)pro one+BR802  (gelezen 3019 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline dutchmoose

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 26
  • Haast verkort een mensenleven.
mis een symbool(kan pager niet uit zetten)pro one+BR802
« Gepost op: 15 januari 2012, 16:48:22 »
Hallo,ik mis het symbool in mijn display waarmee ik de pager uit moet kunnen zetten.ik heb de pager allanger en deze stond/staat altijd aan.volgens de manual moet ik een symbllo in mijn display vinden met de functie pager off?deze functie kan ik met geen mogelijkheid meer vinden.heb wel een programmeertoolje maar heb ik wat verkeerd gedaan?>ik heb de versie 06.42.is het mogelijkom de gehele pager te resetten?ik wil graag de fabriekstoestand terug of een nieuwere software versie er in hebben.
wie kan mij voorzien van de nieuwste(voor mijn pager) geschikte software?
bij voorbaat dank.
ik heb nog een klein vraagje:is het voldoende om de lichtkrant/monitorcode van het br korps dat je wilt volgen er in te zetten?dan moet je toch alles meekrijgen?
comtel 205 / PDW
uniden UBC 9000XLT / luisteren
Uniden 50 xl /experimenten
ICOM IC271E
YAESU FRG9600 / luisteren

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2384
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: mis een symbool(kan pager niet uit zetten)pro one+BR802
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2012, 21:38:43 »
Hallo,ik mis het symbool in mijn display waarmee ik de pager uit moet kunnen zetten.ik heb de pager allanger en deze stond/staat altijd aan.volgens de manual moet ik een symbllo in mijn display vinden met de functie pager off?deze functie kan ik met geen mogelijkheid meer vinden.heb wel een programmeertoolje maar heb ik wat verkeerd gedaan?>ik heb de versie 06.42.is het mogelijkom de gehele pager te resetten?ik wil graag de fabriekstoestand terug of een nieuwere software versie er in hebben.
wie kan mij voorzien van de nieuwste(voor mijn pager) geschikte software?
bij voorbaat dank.
ik heb nog een klein vraagje:is het voldoende om de lichtkrant/monitorcode van het br korps dat je wilt volgen er in te zetten?dan moet je toch alles meekrijgen?

Functie kun je gewoon via de programmeersoftware inschakelen. Nieuwere software heeft geen zin. Codes erin, cycle op 0, piep op 30 sec. en klaar.

Offline dutchmoose

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 26
  • Haast verkort een mensenleven.
Re: mis een symbool(kan pager niet uit zetten)pro one+BR802
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2012, 12:21:28 »
bedankt voor de feedback.heb inmiddels het symbooltje weer in beeld.
hoe makkelijk is het als je een vinkje zet/weghaalt zonder dat je hèt in de gaten hebt.
Ik ben weer blij,bedankt
comtel 205 / PDW
uniden UBC 9000XLT / luisteren
Uniden 50 xl /experimenten
ICOM IC271E
YAESU FRG9600 / luisteren

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2384
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: mis een symbool(kan pager niet uit zetten)pro one+BR802
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2012, 14:13:02 »
Is eenvoudig te voorkomen door eerst je pager uit te lezen en op te slaan.
bij problemen kun je de verschillen zoeken.