Auteur Topic: C2000 frequentie  (gelezen 15300 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jepper53

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 9
C2000 frequentie
« Gepost op: 5 oktober 2013, 08:57:19 »
Hallo.

Ik heb mij een supera porto aangeschaft waarmee je WEL naar de c2000 kan luisteren.
Ik ben woonachtig in Doetinchem ( noord - oost Gelderland ) ( meldkamer Apeldoorn ) en heb de frequentie nodig om die er in te zetten.
Kan iemand die mij vertellen?

mvg
Jesper

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: C2000 frequentie
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:17:39 »
Ik heb mij een supera porto aangeschaft waarmee je WEL naar de c2000 kan luisteren.
Ik ben woonachtig in Doetinchem ( noord - oost Gelderland ) ( meldkamer Apeldoorn ) en heb de frequentie nodig om die er in te zetten.
Kan iemand die mij vertellen?

Je zegt waarmee je *wel* naar C2000 kunt luisteren. Vervolgens vraag je naar frequenties, dus met andere woorden, je kunt er *niet* mee naar C2000 luisteren.

Hoe vaak moet het nog gezegd worden, je kunt niet zomaar een TETRA portofoon aanschaffen en denken dat je hiermee mee kunt luisteren? Er komt veel meer bij kijken. Je kunt ook niet zomaar een telefoon aanschaffen en andermans gesprekken meeluisteren, het is geen scanner ofzo...

Offline jepper53

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 9
Re: C2000 frequentie
« Reactie #2 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:33:50 »
Wat moet ik er mee doen om er wel mee te kunnen luisteren dan ?
Heb wel een vriend bij de brandweer maar of die nou staan te popelen om dat er in te zetten denk ik niet

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4903
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: C2000 frequentie
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:36:25 »
Wat moet ik er mee doen om er wel mee te kunnen luisteren dan ?
Heb wel een vriend bij de brandweer maar of die nou staan te popelen om dat er in te zetten denk ik niet

Je kunt niet meeluisteren met de meldkamer via C2000. Echt niet.

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: C2000 frequentie
« Reactie #4 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:44:17 »
Net zo goed als dat je niet zomaar in een (opvallende) politiewagen kunt rijden. Je zou er eentje kunnen stelen en veiligstellen in een garagebox, maar er gebruik van maken gaat je niet lukken. Zelfde met C2000. Het netwerk bepaalt wie er er (waarop) mee kunnen luisteren, niet de individuele gebruiker.

Offline jepper53

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 9
Re: C2000 frequentie
« Reactie #5 Gepost op: 5 oktober 2013, 09:54:12 »
kan ik dan wel via DMO naar oefeningen luisteren ?

Online Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1801
    • aw foto
Re: C2000 frequentie
« Reactie #6 Gepost op: 5 oktober 2013, 10:18:06 »
kan ik dan wel via DMO naar oefeningen luisteren ?

Ja dat kan wel.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline Heftrucker

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 54
Re: C2000 frequentie
« Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2013, 21:36:44 »
Jepper,

Je vraagt op een aantal plaatsen naar de info die hier op het forum te vinden is.....
Sterker nog, het is zelfs in dit subforum te vinden: http://www.scannerforum.nl/index.php?board=11.0
Even verder kijken dan je neus lang is en de moeite nemen een paar topics door te lezen.
Hierdoor heb ik een heel mooi rijtje gevonden met de freguenties en bijbehorende kanaalnummers van DMO.
Vervolgens is het een kwestie van uitproberen om uit te zoeken welke er bij jou in de buurt worden gebruikt......
Lid van de supportgroep: https://www.livep2000.nl/monitor/