Auteur Topic: Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?  (gelezen 3866 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

GrandZJ

  • Gast
Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?
« Gepost op: 7 december 2008, 12:40:23 »
Ik zie regelmatig deze toevoeging voorbij komen, maar weet niet wat het inhoudt. Wie o wie geeft mij uitsluitsel? Alvast bedankt.

Peter.

Offline MarcD

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1728
Re: Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2008, 12:51:49 »
Citaat van: "GrandZJ"
Ik zie regelmatig deze toevoeging voorbij komen, maar weet niet wat het inhoudt. Wie o wie geeft mij uitsluitsel? Alvast bedankt.

Peter.

=PRIO2 (prioriteit 2)
Groet,
MarcD

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?
« Reactie #2 Gepost op: 7 december 2008, 14:02:06 »
Citaat van: "GrandZJ"
Ik zie regelmatig deze toevoeging voorbij komen, maar weet niet wat het inhoudt. Wie o wie geeft mij uitsluitsel? Alvast bedankt.

Peter.

Geen spoed.

Offline bluskabouter

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 65
Re: Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?
« Reactie #3 Gepost op: 7 december 2008, 17:58:06 »
in deze regio {twente} waar ik werkzaam ben bestaat de mogelijkheid voor bepaalde instantie`s om een melding vertraagd naar de a.c. te laten gaan.
dit houd in dat men een paar minuten de tijd krijgt om zelf de melding te controleren.
in dit tijdsbestek houd de a.c. de voertuigen binnen en wacht op een meding van de instantie.
wordt er niet tijdig gereageerd dan rukt men uit.
dit is b.v. van toepassing bij de brouwerij van de grolsch!!

Citaat van: RS
Citaat van: GrandZJ
Ik zie regelmatig deze toevoeging voorbij komen, maar weet niet wat het inhoudt. Wie o wie geeft mij uitsluitsel? Alvast bedankt.

Peter.

Geen spoed.
haal gerust in, de brandweer knipt je er wel uit!!

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7558
  • PE1RFR
Re: Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?
« Reactie #4 Gepost op: 7 december 2008, 18:31:44 »
Citaat van: "bluskabouter"
in deze regio {twente} waar ik werkzaam ben bestaat de mogelijkheid voor bepaalde instantie`s om een melding vertraagd naar de a.c. te laten gaan.

Dat is heel wat anders, dat wordt in heel Nederland gebruikt. Brabant-Noord alarmeert al jaaaren via semafoons, al lang voordat P2000 bestond. Zij gebruiken de term "vertraagd" om aan te geven dat men "rustig kan opkomen", omdat het geen spoedeisendem uitruk is. Inderdaad een prio 2 (of 3) melding zoals al terecht werd opgemerkt. Staat er geen VETRAAGD bij dan is het een spoedmelding, dus Prio 1.

Groeten, Peter.

GrandZJ

  • Gast
Re: Wat houdt de toevoeging "vertraagd" in?
« Reactie #5 Gepost op: 7 december 2008, 21:37:42 »
Mag ik jullie hartelijk danken voor de informatie. Weer een stuk wijzer geworden als nieuweling.

Peter.