Auteur Topic: Rockwool Roermond  (gelezen 4688 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Rockwool Roermond
« Gepost op: 19 februari 2006, 21:47:11 »
Bij Rockwool in Roermond heeft men 4 UHF frequenties in gebruik. Van kanalen 1 en 2 zijn de frequenties bekend, van kanaal 3 is wat onduidelijkheid en 4 is ondbekend. Wie weet meer?

1 455.7900
2 455.9700
3 456.0800 ? Zal 456.0700 of 456.0900 zijn.
4 Onbekend

Offline 7243

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 249
Re: Rockwool Roermond
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2006, 22:30:41 »
Heb ze meelopen, ik zal het de komende dagen eens in de gaten houden.

Gr Joris

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Rockwool Roermond
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2006, 16:59:48 »
Citaat van: "jannuh"
Inmiddels aantal dagen geluisterd, maar zonder enig resultaat, twijfel of die freq. nog in gebruik zijn.

Ze zijn verleden week nog gezien en gehoord. Omdat het porto verkeer op UHF betreft zou het best wel eens kunnen zijn dat het voor jou net te zwak is om te ontvangen.

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: Rockwool Roermond
« Reactie #3 Gepost op: 23 februari 2006, 21:50:40 »
Citaat van: "jannuh"
Inmiddels aantal dagen geluisterd, maar zonder enig resultaat, twijfel of die freq. nog in gebruik zijn.
Rockwool ligt hemelsbreed ong. 8 km bij mij vandaan, dus zou ik toch wel iets moeten horen.
Weet dat men dataterminals gebruikt, maar ook zeer intensief de mobilofoon voor onderling kontakt tussen trucks en heftrucks, shovels etc. (24/7)

Zal mezelf even onthullen als bron van deze frequenties, ik kom namelijk bijna dagelijks op de lokaties van Rockwool.

Op de centrale ( goederen)ontvangst staat een mobilofoon met daarin 4 geprogrameerde kanalen, op mijn verzoek is op alle 4 de kanalen korte tijd de spreeksleutel ingedrukt. Met de counter ernaast kwam ik op de door Johan genoemde kanalen uit, het derde kanaal gaf een vreemde frequentie en het vierde helemaal geen. Vandaar dat Johan hierover meer duidelijkheid heeft gevraagt, ook ik zou graag alle 4 de kanalen achterhalen.

Voor degene die bij Rockwool zelf willen/kunnen gaan zoeken:

Centrale ontvangst zit aan de Delfstoffenweg 1, met een kleine dipool in het midden van het pand ( zijde PI Roermond) Bij de hoofdingang aan de Industrieweg staat nog een dipool net als op de lokatie Konstruktieweg 2. Bij ingang Oost aan het eind van de Delfstoffenweg heb ik geen antenne kunnen ontdekken, maar zal er vast zitten. Dan hebben ze ook nog een opslag aan de Ringweg, voor die lokatie zou kanaal 4 zijn zoals mij door het personeel van Rockwool is medegedeeld.
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!