Auteur Topic: frequenties die erg stil zijn  (gelezen 6364 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline komeet

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: frequenties die erg stil zijn
« Reactie #15 Gepost op: 16 december 2012, 12:10:55 »
Ik wist niet dat deze mast er al een poosje stond. Volgens mij wonen wij heel erg bij elkaar in de buurt, ik zie het stadhuis uit mijn raam en woon er dus op loop afstand.

Gisteren liep ik toevallig aan de zijde van het Rodezand voorbij en zag bij de beveiliging een aantal porto's in een oplader staan, deze leken me niet nieuw misschien dan toch een andere frequentie?
Misschien is die steunzender op het Maasgebouw sinds kort operationeel??
Taxi st. Job kwam altijd goed door bij mij, nu slecht ontvangst, emc idem, marifoon hoor ik helemaal niet meer, st. Job hoor ik alleen nog als er een wagen in de buurt is en dan op 150.060.
Ik vind het wel toevallig dat ineens meerdere dingen niet of moeilijk te ontvangen zijn en dat er juist afgelopen week een stukje in de Havenloods stond over die mast.
ontvang jij wel kanalen in de marifoon? En het EMC?

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1329
Re: frequenties die erg stil zijn
« Reactie #16 Gepost op: 19 december 2012, 13:29:50 »
Ik woon hoog en zie ook het stadhuis.
De omstandigheden zijn wel eens wisselend. Soms ontvang ik schiphol het baan kanaal, dan weer niet, maar ook kanalen vlak in de buurt kunnen soms heel wisselend zijn.

Heb je een idee wat voor antenne op de porto's zat? Dat kan een indruk geven van de frequenties.

Spoorfan

Offline maat

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
  • Opnieuw begonnen na 20 jaar
Re: frequenties die erg stil zijn
« Reactie #17 Gepost op: 19 december 2012, 18:51:19 »
Ik woon in Hoogvliet 12e verdieping en ontvang st-job luid en duidelijk zowel basis als auto's

maat

Offline Rrruut

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 282
Re: frequenties die erg stil zijn
« Reactie #18 Gepost op: 19 december 2012, 21:27:51 »
St Job is ook hier in Schiedam Centrum op de porto best slecht te ontvangen momenteel en dat geldt voor beide kanalen. Vanaf de begane grond dan...