Auteur Topic: Peikermike op Kenwood?  (gelezen 7887 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2149
Peikermike op Kenwood?
« Gepost op: 21 januari 2006, 17:41:12 »
Is er al iemand die het voor elkaar gekregen heeft een Peiker staafmicrofoon of een Motorola microfoon op een Kenwood (TM-D700) aan te sluiten??

Offline Ro

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 56
Re: Peikermike op Kenwood?
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2006, 17:12:32 »
Is een TMV-7 ook goed? Ik werk al jaren met een Peiker microfoon op een TMV-7. Collega amateur ook touwens.

Mijn truc:  Haal een originele (Oude?, kapotte?) Kenwood microfoon uit elkaar en gebruik dezelfde pinbezetting en stekker :)  Werkt perfect.
Of werkt de TMD-700 net weer even anders? Als je er iedere andere Kenwood handmicrofoon op aan kunt sluiten zou het moeten kunnen werken. Desnoods wil ik wel even met mijn Peiker microfoon testen.

Groeten Roland.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2149
Re: Peikermike op Kenwood?
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2006, 17:44:27 »
Citaat van: "Roland"
Is een TMV-7 ook goed? Ik werk al jaren met een Peiker microfoon op een TMV-7. Collega amateur ook touwens.

Als dat dezelfde microfoon is als de TM-D700, volgens mij wel.

Citaat van: "Roland"
Mijn truc:  Haal een originele (Oude?, kapotte?) Kenwood microfoon uit elkaar en gebruik dezelfde pinbezetting en stekker :)  Werkt perfect.
Of werkt de TMD-700 net weer even anders? Als je er iedere andere Kenwood handmicrofoon op aan kunt sluiten zou het moeten kunnen werken. Desnoods wil ik wel even met mijn Peiker microfoon testen.

Hoe werkt dat precies dan? Ik snap hem even niet....

Offline Ro

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 56
Re: Peikermike op Kenwood?
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2006, 17:48:13 »