Auteur Topic: E-Shop tip: Vinnant antennes Slowakijje  (gelezen 1723 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Edwin uit 070

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 733
E-Shop tip: Vinnant antennes Slowakijje
« Gepost op: 5 september 2023, 12:40:58 »
Jaren geleden kwam ik Vinnant voor het eerst tegen op Ebay.

Ik zocht een goedkope ADS-B antenne, hij maakte die zelf en verkocht ze via Ebay. De gok genomen, het kostte geen drol (30 euro of zo), dus weinig risico. Toen de antenne na een dag of tien thuisbezorgd werd, was ik aangenaam verrast. Hoewel het vooral een stuk huisvlijt was, was de bouwkwaliteit beter dan verwacht. Daarna de antenne op het dak gezet, waarna ik nog meer verrast was in positieve zin! Want de ontvangst was erg goed.  

Daarna wel vaker daar besteld. Helaas zijn ook zijn prijzen aanzienlijk gestegen (maar nog steeds erg aantrekkelijk) maar de bouwkwaliteit is ook aanzienlijk toegenomen. Ik gebruik nu bijvoorbeeld een 9dBd antenne voor ADS-B, die gewoon heel erg goed werkt.

Kort geleden heb ik, om toch eens te proberen, bij hem een dualband scannerantenne besteld alsmede een dualband antenne voor VHF & UHF luchtvaart. Heb die al provisorisch geprobeerd (kan ze nog niet definitief op het dak zetten, ben herstellende van kleine ingreep daarom zit ik lekker veel op dit forum  :P) . Ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, de antennes betoverd of besprenklet met magisch water  :D  :D  maar ook hier was de eerste indruk weer zeer positief (vergeleken met bijvoorbeeld een discone of Diamond D777.

Assortiment wissell, maar kijk eens op zijn site. Ik heb ook hier geen enkel belang, maar ben wel erg enthousiast over zijn antennes.

https://vinnant.sk/

Offline Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 194
Re: E-Shop tip: Vinnant antennes Slowakijje
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2023, 20:04:52 »
link werkt niet Edwin.

Offline Edwin uit 070

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 733
Re: E-Shop tip: Vinnant antennes Slowakijje
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2023, 20:12:59 »
Dat is raar. Als ik er thuis op klik opent de site wel...

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: E-Shop tip: Vinnant antennes Slowakijje
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2023, 20:19:01 »
Hier wel hoor.
Luisterspulletjes :)

Offline Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 194
Re: E-Shop tip: Vinnant antennes Slowakijje
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2023, 20:51:25 »
Werkt nu ook bij mij.