Auteur Topic: Gevraagd freq Westerbork eo  (gelezen 6458 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

de-bossies

  • Gast
Gevraagd freq Westerbork eo
« Gepost op: 5 februari 2008, 13:00:26 »
Hallo Groep:
IK ben erg benieuwd wat er zoal nog te horen is in de omgeving van Westerbork en omstreken incl Assen en Hoogeveen.
Ikzelf luister altijd naar de luchtvaart zowel civiel als militair, maar ben wel benieuwd wat er nog meer te ontvangen is?
Dus graag tips en trucs en freq's zoals van het rode kruis-ns-bewaking-bedrijven etc.

Groet Gerad

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Re: Gevraagd freq Westerbork eo
« Reactie #1 Gepost op: 5 februari 2008, 15:59:23 »
Ik kan niet voor iedereen op dit forum spreken, maar Drenthe is al dunbevolkt en het aantal serieuze luisteraars is flink afgenomen. Wellicht dus zelf een plan trekken en alle frequenties in je ontvanger zetten die betrekking hebben op jouw raster in Drenthe. Het beste resultaat in een korte tijd, Agentschap Telecom geeft namelijk nog altijd volgens een bepaalde structuur de frequenties vrij.....
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

de-bossies

  • Gast
Re: Gevraagd freq Westerbork eo
« Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2008, 16:06:44 »
Hallo Huub:
Ja ik zal de banden maar eens afscannen om te zien wat ik nog tegen kom hier in het mooie Drenthe ;)
Maar ik had gehoopt dat er hier op het forum al iets bekend was (kan nog komen natuurlijk) zag al wel de freq's van de TT en champcar maar laten die nu net al bekend zijn bij mij.

Groet Gerard (de-bossies)

Offline AK022

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 102
Re: Gevraagd freq Westerbork eo
« Reactie #3 Gepost op: 5 februari 2008, 16:07:53 »
Hoe zit het eigenlijk met militaire luchtvaart in deze omgeving? Waar zou je dan op moeten gaan luisteren?

Groet,

de-bossies

  • Gast
Re: Gevraagd freq Westerbork eo
« Reactie #4 Gepost op: 5 februari 2008, 16:21:59 »
Citaat van: "Andre Kikkert"
Hoe zit het eigenlijk met militaire luchtvaart in deze omgeving? Waar zou je dan op moeten gaan luisteren?

Groet,

check de volgende geweldige  ;) site maar eens daar kun je een boel mill freq vinden http://fmc.dotnet-services.nl/mil_air.htm

groet Gerard

Offline Chris

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 119
Re: Gevraagd freq Westerbork eo
« Reactie #5 Gepost op: 8 mei 2008, 10:16:45 »
Citaat van: "de-bossies"
Citaat van: "Andre Kikkert"
Hoe zit het eigenlijk met militaire luchtvaart in deze omgeving? Waar zou je dan op moeten gaan luisteren?

Groet,

check de volgende geweldige  ;) site maar eens daar kun je een boel mill freq vinden http://fmc.dotnet-services.nl/mil_air.htm

groet Gerard

Deze site is er mee gestopt..

Chris