Auteur Topic: P2000 ?  (gelezen 3976 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

ArNaUtO

  • Gast
P2000 ?
« Gepost op: 19 januari 2007, 14:05:03 »
Ik ben nieuw hier op het forum en dat zal je aan mijn vragen ook wel merken :P

Ik wil over een paar weken een Pager gaan kopen..

Als ik de capcode's in laat stellen van bijv de brandweer (Asperen) .. Heb ik er dan genoeg aan als ik alleen de code van het korpsalarm in laat stellen.. als ik alleen de meldingen voor uitrukken enz wil?

En ik lees overal dat P2000 landelijke dekking heeft.. is het ook zo dat als ik ver buiten mijn eigen regio zit dat ik dan nog gewoon de berichten voor mijn eigen regio kan ontvangen?

Krijgt de politie ook meldingen door via de P2000 want als ik op een site kijk waar je live p2000 kan kijken zie ik alleen maar dat ze vragen om te bellen?

Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen :$

lennartb

  • Gast
Re: P2000 ?
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2007, 14:35:22 »
Citaat van: "ArNaUtO"
Ik ben nieuw hier op het forum en dat zal je aan mijn vragen ook wel merken :P

Ik wil over een paar weken een Pager gaan kopen..

Als ik de capcode's in laat stellen van bijv de brandweer (Asperen) .. Heb ik er dan genoeg aan als ik alleen de code van het korpsalarm in laat stellen.. als ik alleen de meldingen voor uitrukken enz wil?

En ik lees overal dat P2000 landelijke dekking heeft.. is het ook zo dat als ik ver buiten mijn eigen regio zit dat ik dan nog gewoon de berichten voor mijn eigen regio kan ontvangen?

Krijgt de politie ook meldingen door via de P2000 want als ik op een site kijk waar je live p2000 kan kijken zie ik alleen maar dat ze vragen om te bellen?

Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen :$

Citaat
Als ik de capcode's in laat stellen van bijv de brandweer (Asperen) .. Heb ik er dan genoeg aan als ik alleen de code van het korpsalarm in laat stellen.. als ik alleen de meldingen voor uitrukken enz wil?

ja

Citaat
En ik lees overal dat P2000 landelijke dekking heeft.. is het ook zo dat als ik ver buiten mijn eigen regio zit dat ik dan nog gewoon de berichten voor mijn eigen regio kan ontvangen?

ja

Citaat
Krijgt de politie ook meldingen door via de P2000 want als ik op een site kijk waar je live p2000 kan kijken zie ik alleen maar dat ze vragen om te bellen?

politie gebruikt bijna nooit p2000, alleen het communicatie systeem van het hele t/c/p/m2000 systeem

ArNaUtO

  • Gast
Re: P2000 ?
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2007, 14:39:21 »
Bedankt :)

Offline tcf

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 226
Re: P2000 ?
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2007, 15:53:39 »
En voor Asperen heb je inderdaad genoeg aan het korpsalarm qua capcode. Eventueel is de brw. Leerdam ook een optie omdat de ladderwagen wel eens voor assistentie wordt geroepen. Ook evt. Vuren/Herwijnen kan wel eens makkelijk.
Wil je ook de ambu's zien op P2000 dan zou je evt. de cap's van de ambu's van Geldermalsen/Culemborg/Zaltbommel er nog bij kunnen gebruiken ;)
Wees verstandig, blijf jezelf

ArNaUtO

  • Gast
Re: P2000 ?
« Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2007, 19:19:28 »
Dankje :)

Over die ambu zat ik te twijfelen welke ik moest hebben..

Maar jij bent in onze regio de ervaringsdeskundige dus ik zal van je tips gebruik maken  ;)

brwlingewaal

  • Gast
Re: P2000 ?
« Reactie #5 Gepost op: 5 januari 2009, 12:13:10 »
ik zou ook zeer zeker kiezen voor de code van de hoogwerker neerijnen-west

standaard wordt in lingewaal de hoogwerker van neerijnen-west mee gemeld. Leerdam is zeker wel dichterbij maar ja gemeente grensen en provincie grenzen he:) maar leerdam is zeker wel een aanrader erbij want steed meer gaan de korpsen samen werken omdat leerdam er gewoon eerder is als de hoogwerker van neerijnen of de hv van tiel.

Net als de duikers bv nu komt culemborg of ammerzoden terwijl in gorinchem gewoon duikers zijn.

Ook zal lingewaal samen gaan werken met leerdam mbt de boot die in lingewaal noord staat. Dus zou alles er in zetten :)