Auteur Topic: Woordfilter Jupiter Pro V8.6  (gelezen 20687 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Galaxy

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 242
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #45 Gepost op: 26 september 2019, 12:09:59 »
Klopt mijn gedachtengang dat als ik de pager op stil heb staan en er een melding komt met het “woordfilterwoord” hij dan wel gaat piepen en dat als het “woord” er niet in voorkomt hij netjes stil blijft maar de melding wel ontvangt?

Klopt als een zwerende vinger...
Galaxy v9.0 IP54 - Swissphone s.QUAD

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #46 Gepost op: 26 september 2019, 12:12:17 »
Bedankt voor je snelle reactie!
Heb hem sinds gisteren dus was even benieuwd of ik hem goed had laten programmeren

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #47 Gepost op: 26 september 2019, 16:35:39 »
Is niet het volledige antwoord.

- Je kunt filter meldingen een afwijkend geluid geven. Of helemaal geen geluid. Bijv. bij OMS.
- Je hebt ook nog de optie "filter match as priority". Lijkt mij vrij duidelijk. Nadeel is dat filtermeldingen altijd met geluid binnen komen, ook al staat pager op stil of trillen.
- En de functie maildrop, is de meest mooie.
Daarmee kun je niet -gefilterde meldingen- in een 2e regel laten binnenkomen, met geen of bijv. een korte piep. Alleen "filter meldingen" komen op de bovenste regel met bijv. een speciaal geluid.
Doe ik bijna standaard voor GGD monitor en Lifeliner. Is ideaal om je bovenste regel niet vol te laten lopen met allemaal loze meldingen.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #48 Gepost op: 30 september 2019, 20:50:29 »
Is niet het volledige antwoord.

- Je kunt filter meldingen een afwijkend geluid geven. Of helemaal geen geluid. Bijv. bij OMS.
- Je hebt ook nog de optie "filter match as priority". Lijkt mij vrij duidelijk. Nadeel is dat filtermeldingen altijd met geluid binnen komen, ook al staat pager op stil of trillen.
- En de functie maildrop, is de meest mooie.
Daarmee kun je niet -gefilterde meldingen- in een 2e regel laten binnenkomen, met geen of bijv. een korte piep. Alleen "filter meldingen" komen op de bovenste regel met bijv. een speciaal geluid.
Doe ik bijna standaard voor GGD monitor en Lifeliner. Is ideaal om je bovenste regel niet vol te laten lopen met allemaal loze meldingen.

Verschil tussen filter match as priority aan of uit is of die dus gaat piepen als de Pager op stil staat of niet?
Dus als die uit staat en het filter woord komt in de melding voor dan gaat die niet af als de Pager op stil staat?
Deze optie is niet met handprogrammeren in te stellen?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Woordfilter Jupiter Pro V8.6
« Reactie #49 Gepost op: 1 oktober 2019, 16:45:21 »
Alleen via PC in te geven.